Det ryktas att...

Consider

Active Member
1667728926271.png
 

SlavKing

New Member
Du har helt rätt. Det är en fråga om utbildning och respekt för din gästfrihet.
Och din hänvisning till "spaghetti" var också väldigt trevlig....som vi är kända för över hela världen.
För att återgälda din gest försökte jag tänka på något där ni svenskar är kända över hela världen.... Jag tänkte på det... tänkte på det... tänkte igen... men jag är ledsen att jag gjorde det. Hittar ingenting......

ah ja ... kanske den svenska potatisen
IKEA, Volvo , koenigsegg, kullager, Skiftnyckel, Dynamit, Blixtlås, Ångturbin, Pecemakern, Celsius skalan, Tetra pak, Torrmjölken, Kylskåpet, samt Tre punkts bältet som just nu sitter i alla världens bilar, ett litet smakprov på vad Sverige är kända för över hela världen, tycker nog det är bättre än Pasta och Pizza samt sliten House musik :)
 

Leo250201

New Member
IKEA, Volvo, koenigsegg, cuscinetti a sfera, chiave inglese, dinamite, chiusura lampo, turbina a vapore, Pecemaker, scala Celsius, Tetra pak, latte in polvere, frigorifero, nonché la cintura a tre punti che è attualmente in tutte le auto del mondo, un piccolo assaggio di ciò per cui la Svezia è conosciuta in tutto il mondo, penso che sia probabilmente migliore di Pasta e Pizza e musica House stanca:)
Polipropilene isotattico
Il telefono
Matita portamine
Programma Olivetto 101 (predecessore di PC)
Il microchip
Sismografo elettromagnetico
Cambio per biciclette
Violino
Piastra portante
Elicottero
Batteria elettrica
Motore a combustione interna
Reattore nucleare
Radar
Elica a passo variabile
La radio
Ferrari
Lamborghini
Prada
Guggi
Galileo Galilei
Michelangelo
Leonardo Da Vinci
zingaro
e potrei andare avanti per ore...
 

SlavKing

New Member
Polipropilene isotattico
Il telefono
Matita portamine
Programma Olivetto 101 (predecessore di PC)
Il microchip
Sismografo elettromagnetico
Cambio per biciclette
Violino
Piastra portante
Elicottero
Batteria elettrica
Motore a combustione interna
Reattore nucleare
Radar
Elica a passo variabile
La radio
Ferrari
Lamborghini
Prada
Guggi
Galileo Galilei
Michelangelo
Leonardo Da Vinci
zingaro
e potrei andare avanti per ore...
att du skrev zigenare gjorde precis allt annat värdelöst^^
sen om du nu ska nämna människor som uppfinningar får du ju inte glömma Benito Mussolini :)
 

166081

Member
God kväll, jag ville göra en liten sammanfattning med dig efter 1 månad från vårt framträdande på den här servern.
Vi gick in slumpmässigt och för att skämta på den här servern som startade i månader nu, och vi har hittat allianser med hundratals städer.
Du hånade oss med "spaghetti, maffia och mandolin".
Ni har alla enats mot oss och med er stolthet från "Jag är för stor och tjock och nu ska jag visa det för er" har ni kommit att hitta på våra öar.
Stad med murar på 25, tusentals biremer och försvar .... ah, vet du vad detta kallas av oss? "cacarsi sotto" ....
Du lyckades ta våra städer bara på natten, för i solljuset kan du inte göra någonting.
Långsamt växte vi upp, vi kartlade oss och vi började ta städer från dig.
Ma ora che anche le tue conquiste notturne stanno fallendo, quale sarà la vostra strategia?
Aktivera semestern?
Överge servern?
Dina garantier vacklar, eller hur?

https://m.facebook.com/story.php?st...pmeQkiYgjnSl&id=100001539256433&sfnsn=scwspwa
 

166081

Member
IKEA, Volvo , koenigsegg, kullager, Skiftnyckel, Dynamit, Blixtlås, Ångturbin, Pecemakern, Celsius skalan, Tetra pak, Torrmjölken, Kylskåpet, samt Tre punkts bältet som just nu sitter i alla världens bilar, ett litet smakprov på vad Sverige är kända för över hela världen, tycker nog det är bättre än Pasta och Pizza samt sliten House musik :)

Vi är så långt framme att när du fortfarande bodde i träden var vi romare redan homosexuella;)
 

Hyperionz

Active Member
Här är historien om @Hyperionz på den här servern

g0MVyzC.jpg


1lYe81U.jpg


e88OE4A.jpg


OXX9wma.jpg
10/10 Photoshop, kan man swisha som bidrag? Paypal? Eller kanske röda korset? Hade jag haft 3000 bir som PD hade de varit rätt coolt, 20 k md ännu coolare, men ni vet väl bättre vad jag har och inte ;) Älskar älskar älskar att ni gnäller som ett gäng prepubertala fjortisar med tanke på Ken, Vitook, Forziu tillägnade en hel server till NB terror, NB ks och stenhagel. Känns lite dumt att kasta sten i glashus men förväntar mig då inget annat, är som med alla italienare på grepo, gör man en sak är det ok, men får man det själv är det inte ok ;) Du kan ju fråga Ken hur det kändes att bli smiskad av @Geggan, hur mycket guld och nattspam han än använde kom han inte 1a ändå :*
 

Geggan

Active Member
10/10 Photoshop, kan man swisha som bidrag? Paypal? Eller kanske röda korset? Hade jag haft 3000 bir som PD hade de varit rätt coolt, 20 k md ännu coolare, men ni vet väl bättre vad jag har och inte ;) Älskar älskar älskar att ni gnäller som ett gäng prepubertala fjortisar med tanke på Ken, Vitook, Forziu tillägnade en hel server till NB terror, NB ks och stenhagel. Känns lite dumt att kasta sten i glashus men förväntar mig då inget annat, är som med alla italienare på grepo, gör man en sak är det ok, men får man det själv är det inte ok ;) Du kan ju fråga Ken hur det kändes att bli smiskad av @Geggan, hur mycket guld och nattspam han än använde kom han inte 1a ändå :*

ken har bara guld, inte skills o_O
 

Brink90

New Member
Boooom och skvätten gör de igen ryktas de om! Mr. nb Feeder kallas du nu mera, men de va inget rykte o_Oo_Oo_Oo_Oo_O
 
Topp