Det ryktas att...

Stagioni

New Member
Hyper jobbar som vektare, det ryktas att han drömde om å bli riktig snut. Han blev utsläng från polishögskolan när han fick bånge under lektionen om hatbrott
 
Senast ändrad:
Hyper jobbar som vektare, det ryktas att han drömde om å bli riktig snut. Han blev utsläng från polishöskolan när han fick bånge under lektionen om hatbrott
Polishöskolan? Där har man nog väldigt roligt ryktas det, hö hö hö hö
smiley-emoticons-biggrin.gif
 
The rumor has it that Queen Sapobully of the Italians is the most wonderful lady in all of Italy. I bet Mattiange is jealous that I slid into her DMs
smiley-emoticons-b-love2.gif
 

Ylmer Jr

Member
Det ryktas att forumet förvandlats till en digital anslagstavla för lättskallar och imbeciller, det ryktas vidare att idiotin gjort internationell karriär med tanke på all mambo-jambo som skrivs här inne.

Var det ändå inte bättre förr när alla skrev smickrande inlägg om mig och mina håriga ben? Kallas det här "utveckling" att tangentbordskrigare ägnar sig åt pajkastning mot varandra isf att angripa det riktiga problemet - nämligen att spelet suger och att alla nordiska servar borde slås ihop!

Alternativt att svenska gp slås ihop med ryska så vi får kötta lite putin-lovers men det är väl spelet för PK för... ryktas det.

PS Har snackat med Vladde och han ger tummen upp för sammanslagning och önskar även att de rv spelet erbjuder ska utökas med naturgas eftersom Putte fått överskott av varan.

Håll med eller hoppa från en bro era hjon!
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att consider bara kan och vågar sätta ks på spelare som är offline :(
Ja det måste varit stort steg för honom att satsa ett ks mot hav 30 till exempel och se om du är online!

Stort kudos till spelaren som skickar iväg sådan lång-ks (snarare all-inclusive kryssning) till er tryggade territorium) :D
 

docprometheus

Active Member
Det ryktas att forumet förvandlats till en digital anslagstavla för lättskallar och imbeciller, det ryktas vidare att idiotin gjort internationell karriär med tanke på all mambo-jambo som skrivs här inne.

Var det ändå inte bättre förr när alla skrev smickrande inlägg om mig och mina håriga ben? Kallas det här "utveckling" att tangentbordskrigare ägnar sig åt pajkastning mot varandra isf att angripa det riktiga problemet - nämligen att spelet suger och att alla nordiska servar borde slås ihop!

Alternativt att svenska gp slås ihop med ryska så vi får kötta lite putin-lovers men det är väl spelet för PK för... ryktas det.

PS Har snackat med Vladde och han ger tummen upp för sammanslagning och önskar även att de rv spelet erbjuder ska utökas med naturgas eftersom Putte fått överskott av varan.

Håll med eller hoppa från en bro era hjon!
Dock märker jag vissa spelare äntligen våga komma ut från fågelbon och utmanar (på riktigt) dessa jämbördiga. Jacoblilje till exempel kan du finna i DE132 trots han var på mig tidigare här i svenska forumet och göra narr av allting som "klingar tysk" :)

(Fast Jacoblilje är fortfarande inne i tysk revoltserver, trots dessa extrema, vassa, tajmingsgalningar finns i alla tyska belägringsservrar. En tysk belägringspelare nämnde för mig "Rettungs und nutzlose Spieler spielen in Revolte"


Dock är det glädjande att en viss klick av " svenska eliten" vaknar ur betryggade törnrosasömn och förstår hur hårt det kan bli att torska städer dag för dag :)
 
Topp