Det ryktas att...

Det ryktas att det var väldigt positiva toner här. Har ni alla fått röda veckan? Kan tipsa om lite piller, det funkar för mig
smiley-emoticons-kaffee2.gif
 

Hyperionz

Active Member
Hyperionz visar ännu en gång vilken rasist han är. Först trycker har på att man är "gypsie" och sen snackar han om pizza bagare svårt att ta en man seriöst då hans fru lämnar han på grund av spel och omogenhet.
Sen att börja prata om att de flesta svenskarna inte vill spela med mig så tror jag att du är fel person att prata då jag tror även att du vet att du troligtvis är den mest hatade svensken på hela vårat community.
I mean, har aldrig ens haft en fru sötis, har en sambo och hon är kvar så vitt jag vet, men du kanske vet något jag inte vet? xD
 

Hyperionz

Active Member
Antog ni var separerade då hon red som en galning här om dan
Tänkte int på att erat förhållande var öppet men jag ska inte klaga
Aww bubbis då, typiskt oskulder och prata om andras respektive så ;) IMO med dina gener ska du ha tur om du ens får köpa dig ett ligg. Din genpool måste ju vara lika attraktiv som att knulla en hund ungefär, inte ens min sambo är så kräsen, snälla barn..
 

Consider

Active Member
Aww bubbis då, typiskt oskulder och prata om andras respektive så ;) IMO med dina gener ska du ha tur om du ens får köpa dig ett ligg. Din genpool måste ju vara lika attraktiv som att knulla en hund ungefär, inte ens min sambo är så kräsen, snälla barn..
Menar du att din fru är lik en Hund? När du säger de så har hon faktiskt likheter med Lajka som badade hårig och blöt
 

Consider

Active Member
Sen förstår jag också olika människor har olika turn ons själv gillar jag kvinnor. Men de är också fullt förståeligt att tända på djur precis som du även fast de är omoraliskt i mitt hemland.
 
Topp