Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
nä men är man inkompetenta som ni två är,så fattar man inte bättre!
 

DeletedUser2204

Guest
RYktas att jag har en förklaring! Har man inget mer och säga och inser att andra har rätt så brukar man istället gå över till att smutskasta folk(även om "inkompetent" låter snällt)'

Tycker du borde skärpa dig innan du skriver falska inlägg med falsk fakta. :)
 

DeletedUser

Guest
det va inge falsk med det och om du inte förstår det själv så är det ju tråkigt.
 

DeletedUser2204

Guest
Då får du ursäkta mig om jag säger att du är lite trångsynt, grepostats ljuger inte. Någon i din allians förlorade två städer och du vet inte ens om det. Jag lider med dig. Ryktas det.
 

DeletedUser378

Guest
Rykten säger att ni snällt får lov att höja nivån här inne om ni vill ha kvar ett ryktes forum inför framtiden.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Ställföreträdande
Community Manager
Grepolis Team
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Kappa har blivit lite lugnare sedan Lambda kom. :)
 

DeletedUser2279

Guest
Rykten säger över 50% av Atlas städer står i brand imorgon bitti.

Ska bli spännande och se om det blir 30k markdeff per revolt som Atlas utlovade första gången jag tog en stad av SoI.
Fast det kanske borde bli mer när det är alliansledaren själv som ska försvaras?

Du är fortfarande mysig Atlas men dina medlemmar började så du fick betala för det. Kramiz <3
 

DeletedUser

Guest
Rykten säger över 50% av Atlas städer står i brand imorgon bitti.

Ska bli spännande och se om det blir 30k markdeff per revolt som Atlas utlovade första gången jag tog en stad av SoI.
Fast det kanske borde bli mer när det är alliansledaren själv som ska försvaras?

Du är fortfarande mysig Atlas men dina medlemmar började så du fick betala för det. Kramiz <3

Ryktas att han borde ringa brandkåren.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det tycks ha varit brist på rykten senaste veckan?

Det kanske beror på att det står tämligen stilla på kappa. Jag gör ett försök att väcka lite liv i tråden.

Ryktas att den inte särskilt ödmjuke ensamvargen har förlorat förstaplatsen.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att denna server e på döds bädden;) för många förbund å små rädda pöjkar å flickor som inte vågar kriga utan bara ha varandras tummar i varsin r.. ;) bara ett rykte
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att denna server e på döds bädden;) för många förbund å små rädda pöjkar å flickor som inte vågar kriga utan bara ha varandras tummar i varsin r.. ;) bara ett rykte
Jag hörde ett rykte om att det som orsakade detta var två av de tre dominerande allianserna som bestämde sig för att bli BFF.
Är jag ute och cyklar?
 

DeletedUser

Guest
Jag hörde ett rykte om att det som orsakade detta var två av de tre dominerande allianserna som bestämde sig för att bli BFF.
Är jag ute och cyklar?

Japp, du är faktiskt ute och cyklar. :)
Anledningen till att detta är en död server är för att den dominerades av i princip en allians så pass tidigt och pass länge att det helt enkelt var lönlöst för andra allianser att ens försöka. Det resulterade i att många prioriterar andra världar framför Kappa och det håller sig än idag. :)
 
Topp