Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att man kan hitta lite guldgruvor om man letar ett tag ^^,
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att jag snart fått ihop 100 KP :D!!!

Vilka snåljåpar de finns på min ö som inte har något :(.
 

DeletedUser

Guest
Det borde snart ryktas att nästa vecka är då dom riktiga spelare skiljer sig från mängden :) ska bli kul att se vilka. även gratis till rokkoko och dead rabbits för ert förbund förtidigt att 2 top 5 allianser bildar förbund tror jag. men vad vet jag jag är en simpel byggare haha :D
 

DeletedUser

Guest
Det borde snart ryktas att nästa vecka är då dom riktiga spelare skiljer sig från mängden :) ska bli kul att se vilka. även gratis till rokkoko och dead rabbits för ert förbund förtidigt att 2 top 5 allianser bildar förbund tror jag. men vad vet jag jag är en simpel byggare haha :D

Det ryktas om att du påstår att Rokkoko & Dead Rabbits är gratis?

Eller menade du grattis :)?
 

DeletedUser

Guest
hehe, jadu förmodligen det du skrev sist -.- :mad:

ryktas även att jag bygger ny stad just nu :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att man är först på forumet med titel som Gud ;). Då loth är mod sen en låååååååååång tid tbx :p
 

DeletedUser1947

Guest
För det första är Eta typ död och inte tror jag att den kommer bli så jätteintressant nu när världen två klart starkaste allianser har ett förbund. Vi kommer göra som vi vill och ta de städerna vi vill ha helt enkelt.

Att öppna Eta mitt i sommaren och mitt i Zeta's krig med KH i centrum tycker jag var lite som att skjuta sig själv i foten av Innogames. Tror att att att aktivitet kommer minska på Zeta och på Eta verkar det var ett par bra allianser och några hyfsade och resten noobs.

Allt detta är givetvis bara ett rykte...
 

DeletedUser

Guest
Jadu Avp. Tror faktiskt inte det. Jag tycker det verkar som att många är heta på gröten och att den här världen kan komma att ändras många gånger ifråga om krig och ledare.
Men jag tror också att du har rätt ifråga om illa vald tidpunkt för öppnandet, men vi bleka gp-spelare får väl försöka sola mellan farmningarna. Skönt att det finns 20 minuters.
 

DeletedUser678

Guest
Jadu Avp. Tror faktiskt inte det. Jag tycker det verkar som att många är heta på gröten och att den här världen kan komma att ändras många gånger ifråga om krig och ledare.
Men jag tror också att du har rätt ifråga om illa vald tidpunkt för öppnandet, men vi bleka gp-spelare får väl försöka sola mellan farmningarna. Skönt att det finns 20 minuters.

Finns ju 8 h, för såna som dig ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vissa är i stort sett omöjliga att spionera på :S
gör det ändå mer intressant att se vad dom döljer :D
 

DeletedUser1947

Guest
Jadu Avp. Tror faktiskt inte det. Jag tycker det verkar som att många är heta på gröten och att den här världen kan komma att ändras många gånger ifråga om krig och ledare.

Jag hoppas att du får rätt i den frågan. Skulle bli en mycket intressantare server om det hände något :)

Ryktas att jag kan ha varit lite trött och allmänt irriterad när jag skrev mitt inlägg igår natt, men jag hoppas det händer lite när erövringarna börjar och vi får se vad folk går för och sålla agnarna från vetet.
 
Topp