Det ryktas att.. + Andra saker i gamma

DeletedUser

Guest
Ja eftersom det var så larvigt att man va tvugen o bli förflyttad till en annnan sektion för att det hette Offtopic så var jag tvugen o göra denna tråd istället....


O det är för att vi i gamma ska slippa bli hotade över vad som står i en tråd som är inte alls förnedrande eller hotande mot spelarna emellan.



Det ryktas att jag är rätt förbannad att vissa saker måste flytta på sig eftersom de innehåller ett speciellt ord.

maktmissbruk syns inte här... Naaaaaaat
 

DeletedUser378

Guest
Ryktas att vill du kunna skriva "vad som helst" alltså sådant som inte rör gamma servern så kommer du hamna i offtopic varenda gång.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att vill du kunna skriva "vad som helst" alltså sådant som inte rör gamma servern så kommer du hamna i offtopic varenda gång.

Amen tänk lite själv helt allvarligt. skriver i gamma för att de ska handla om gamma för att inte BEHÖVA skriva "det ryktas att".

Glömmer man det så får man en varning nu.

Seriöst driver du med mig eller va håller du på med? Vet du va, svara inte på de här orkar inte bli mer förbannad för något så löjligt som ni håller på med just nu.


p.s hoppas man inte blir avstäng nu för de här.
 

DeletedUser378

Guest
Och vart har du fått det ifrån?
Finns inte ett enda tillfälle någonsin som en användare har blivit varnad för att inte ha skrivit "rycktas det"
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att de ska bli en riktigt mysig filmkväll idag i en storlokal


Där jag även kan spela lite grepolis wuuuuuuuuuuuuuuu
 

DeletedUser2076

Guest
Vad handlar det här om?Värkar ju som ni bara pratar om allt möjligt?
 

DeletedUser2076

Guest
Sak samma Yfver... spelar inge roll längre. Tyvärr


Hur gåre med dina 10k städer?


Ryktas att du växer rätt bra
Ryktas att jag bygger upp off just nu men ska snart ta en med 8k.
Tackar du växer rätt bra du med;)
Dock har jag inte så mycket krigs-poäng;(
Mera anfall skulle vara kul:)
 

DeletedUser

Guest
haha :D ja nu växer jag igen ja =)

Men snart blir jag borta från grep i 1 timme :S hur ska man klara sig när de finns många som anfaller :D

Deff poäng:
15 Nuskei Veteranerna 423507

Tror jag var ca 140 för inte så länge sen haha
 

DeletedUser2076

Guest
haha :D ja nu växer jag igen ja =)

Men snart blir jag borta från grep i 1 timme :S hur ska man klara sig när de finns många som anfaller :D

Deff poäng:
15 Nuskei Veteranerna 423507

Tror jag var ca 140 för inte så länge sen haha
You is a hacker!
 

DeletedUser2076

Guest
Ryktas att Nuskie ska vara off-general på Epsilon;)
Ryktas även att truppbygget är på gång;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Mare Nostrum tog in en spelare som bara förlorar städer mot oss..:confused:
 

DeletedUser1593

Guest
ryktas att Mare Nostrum förlorade 13 städer, det ryktas också att den spelaren som förlorade städerna inte han skriva stöd förfrågan, många städer kunde vi inte hjälpa när han kom över.


Ryktas att stora saker är i görningen på gamma! :)
 

DeletedUser

Guest
ryktas att Mare Nostrum förlorade 13 städer, det ryktas också att den spelaren som förlorade städerna inte han skriva stöd förfrågan, många städer kunde vi inte hjälpa när han kom över.


Ryktas att stora saker är i görningen på gamma! :)

ryktas det ett nytt blad??? :D:eek:
 
Topp