Söker Capitolium rekryterar väldigt aktiva spelare!

DeletedUser845

Guest
Det kanske är lite extremt att skriva här som den största alliansen på gamma, men jag tänkte göra det ändå :).

Capitolium söker spelare som är tillräckligt aktiva för att som absolut minimum kunna logga in minst 2 gånger per dag. Är man tvungen att vara frånvarande någon dag så är det dock givetvis okej så länge man rapporterar det.

Spelarna som vi söker bör ha kp för att kunna ta ett antal städer, ligga relativt bra till för oss, samt ha minst 50k poäng (vi ser dock helst att alla som ansöker har över 100k). Så länge du har möjlighet till att vara aktiv så kommer hjälpa dig som ny medlem att ta stora städer tills all din kp är förbrukad.

Förutom aktiviteten så är det även ett krav att man ska ha lätt för att jobba i lag och se sin allians som en enda stor enhet istället för att endast tänka på att växa så mycket som möjligt själv.
Som medlem i Capitolium så kommer du även bli angiven en viss roll, beroende på vad du önskar att fokusera dig på samt din position på kartan.

Vår ambition med alliansen är att ha en aktiv lineup på 60-70 medlemmar där varje medlem har sin roll i krigen som vi för. Vi intresserar oss inte det minsta för att kriga mot småallianser, utan vi spelar spelet för att utvecklas och bli bättre och bättre strategiskt och går därför bara på de största. Med detta sagt, så skiljer sig vårat spelsätt ganska mycket från övriga allianser i spelet, men vi har lagt upp allt för att det ska vara simpelt att förstå och komma igång.

När du ansöker till oss så får du gärna även nämna spelmeriter utanför grepolis, då det kan tala mycket för din erfarenhet.

Ifall du är intresserad så får du kontakta mig eller Carlito80 i spelet! Din ansökan kommer givetvis hållas hemlig, så att ingen kommer få reda på att du har ansökt.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
schyyyyyyyysh kungen talar

Ehh det har under lång tid nu varit ett krig mellan Capi och GoF;arna jag vet att de två allianserna har varit goda förbund men vad gjorde att Capi spelarna attackerade GoF.
Var de i vägen? Blev de osams IRL? eller var det något annat?
Kanske lite konstigt men vem är grundaren till Capitolium? Eller är det hemligt?


hehe lite många frågor
 

DeletedUser

Guest
Ehh det har under lång tid nu varit ett krig mellan Capi och GoF;arna jag vet att de två allianserna har varit goda förbund men vad gjorde att Capi spelarna attackerade GoF.
Var de i vägen? Blev de osams IRL? eller var det något annat?
Kanske lite konstigt men vem är grundaren till Capitolium? Eller är det hemligt?


hehe lite många frågor

Vart har du vart egentligen?
Servern har hållt på ett tag och en massa turer har snurrat runt ett par varv.
 

DeletedUser

Guest
schyyyyyyyysh kungen talar

ja, jag och några vänner startade någon gång i slutet av hösten men jag har aldrig varit bland de största allianserna
 

DeletedUser845

Guest
Capitolium attackerade GoF efter att de tog in BoO spelarna när kriget mellan Cap och BoO gick som sämst för BoO,

Capitolium grundades av Worga, men Worgas uppgift har aldrig varit någon ledarpost. När Worga grundade alliansen så gjorde han detta med hassas (de hade en liten Capitolium allians på alfa tillsammans), och hassas var Capitoliums första ledare.
Under hassas ledningstid så var jag och Jenpe vice-ledare, hassas gav sedan över ledarskapet till Jenpe, som i sin tur gav ledarskapet vidare till mig efter 1-2 månader.
 

DeletedUser

Guest
schyyyyyyyysh kungen talar

Men jag som alltid trot du var grundaren. Jag vet inte om det ska skrivas här men jag har hört att Capi är Segraz "gulligris" när jag trodde det var tvärt om...... Ingen ska ta det illa upp för jag förlora två 13k städer till Papilion efter några enstaka attacker mot han. Men jag har rustat upp mina städer nu!!
 

DeletedUser845

Guest
Men jag som alltid trot du var grundaren. Jag vet inte om det ska skrivas här men jag har hört att Capi är Segraz "gulligris" när jag trodde det var tvärt om...... Ingen ska ta det illa upp för jag förlora två 13k städer till Papilion efter några enstaka attacker mot han. Men jag har rustat upp mina städer nu!!

Jadu, kollar du på mina colonizations här så kanske du får reda på hur gamma egentligen startade :).
http://se.grepostats.com/world/se3/player/28409/colonizations?page=4
 

DeletedUser

Guest
Tycker att Capi och Custodes ska sluta fred med varandra. :p
 

DeletedUser

Guest
Dom skulle blivigt starka förbunds allianser :cool:

Redrum Custodes är inte starka, så Capitolium skulle inte tjäna något på att skaffa förbund med dem. Capitolium har dessutom redan starka förbund, så de behöver inte skaffa fler förbund.

Och varför skulle två fiender skaffa förbund med varandra när de hatar varandra?
 

DeletedUser

Guest
Redrum Custodes är inte starka, så Capitolium skulle inte tjäna något på att skaffa förbund med dem. Capitolium har dessutom redan starka förbund, så de behöver inte skaffa fler förbund.

Och varför skulle två fiender skaffa förbund med varandra när de hatar varandra?

Är inte ordet hata lite väl starkt..haha
 

DeletedUser

Guest
Redrum Custodes är inte starka, så Capitolium skulle inte tjäna något på att skaffa förbund med dem. Capitolium har dessutom redan starka förbund, så de behöver inte skaffa fler förbund.

Och varför skulle två fiender skaffa förbund med varandra när de hatar varandra?

...och jag som trodde det bara var ett spel...:eek:
 

DeletedUser

Guest
syyyyyyyyyyyyyyyych kungen talar

Eftersom att jag är en av de sämsta här i snacket (60k) så är det väl jag som borde vara lugnast så jag inte blir erövrad. Men iallafall så är det omäöjligt att komma in i Segraz och jag behöver ungefär 340.000 just nu för att komma med i cap. Man får väl bara kämpa? Guster om du läser detta så ta det inte illa upp..... Du behöver inte använda utrops tecken varje mening
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
!!!!!!

Eftersom att jag är en av de sämsta här i snacket (60k) så är det väl jag som borde vara lugnast så jag inte blir erövrad. Men iallafall så är det omäöjligt att komma in i Segraz och jag behöver ungefär 340.000 just nu för att komma med i cap. Man får väl bara kämpa? Huster om du läser detta så ta det inte illa upp..... Du behöver inte använda utrops tecken varje mening

Om du behöver 340.000 för capi. Så kan du gå in och kolla vårt snitt poäng. Sen kan vi prata om att du får gå med oss!! Sen det viktigaste då vi är den ända alliansen med så höga krav på medlemmar. Du ska vara över 18! Vårt snitt poäng minst! Och även vara en av dom aktivaste spelarna!!!!!! Men om någon ville erövra dig hade dom väl redan gjort det!!!!

Använder jag tillräckligt med UTROPS TECKEN NU?!!!!!!!!!! För övrigt så gillar jag dig kungen av Gamma!!!!!!! :)
 

DeletedUser

Guest
syyyyyyyyyyyyyyyych kungen talar

För lite utropstecken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dels så tycker jag att jag är den bästa av alla nu! För jag har erövrat alla gusters städer
 

DeletedUser

Guest
härligt isf!

För lite utropstecken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dels så tycker jag att jag är den bästa av alla nu! För jag har erövrat alla gusters städer

Härligt isf om du skulle ha gjort det. Då skulle jag ha en anledning att sluta. Jag ger inte bara upp som så många andra gör. Och när man e en stor spelare så kan man aldrig bli erövrad. Alla Kp man får in gör bara att man växer ännu mera.

:D
 
Topp