Byte mellan världar?

DeletedUser834

Guest
Hej!

Jag tycker det borde finnas en flik till på sido-panelen till höger,där det ska vara precis som när man loggar in,fast världarna står. T.ex:

Om du är inna på Afla

V

Alfa(Du är inne i denna värld)
Beta
Gamma
Delta

Om du är inne i Beta

V


Alfa
Beta(Du är inne i denna värld)
Gamma
Delta

Om du är inne i Gamma

Alfa
Beta
Gamma(Du är inne i denna värld)
Delta

Osv.

Om du t.ex bara spelar Delta eller Gamma så byter man ut de Världar som du inte spelar:

V

Andra världar

Gamma(Du är inne i denna värld)
Delta

Osv.

VAd tycker ni?Jag tycker det låter rimligt:p
 

DeletedUser

Guest
Låter som en bra idè för dem som spelar på flera världar
 

DeletedUser

Guest
detta har varit uppe tidigare... nu ska vi inte fylla forumet :)
 

DeletedUser

Guest
Har tänkt på detta innan men pallade inte lägga ut det i forumet
 

DeletedUser

Guest
Har ni webläsare från stenåldern? Man kan ju köra med flikar nu för tiden. Då kan man ha alla servrar uppe samtidigt.
 

DeletedUser

Guest
Men när man på någon värld så kommer ju den fliken man har uppe in i den världen så då måste man söka på grepolis på en ny flik åsovidare
 

DeletedUser

Guest
Hur menar du nu?

Om man spelar på Alfa med en flik så öppnar du tex. Gamma med nästa osv.

Inget krångel. För enkelhetens skull kan du duplicera fliken vid inloggningskärmen så att du slipper skriva adressen flera ggr.
 

DeletedUser458

Guest
Hej!

Jag tycker det borde finnas en flik till på sido-panelen till höger,där det ska vara precis som när man loggar in,fast världarna står. T.ex:


Osv.

VAd tycker ni?Jag tycker det låter rimligt:p

Prova grepolis toolbar kanske fyller funktionen av vad du söker,
inte provat köra flera världar men verkar som den stödjer det.
 

DeletedUser1459

Guest
Man kan ha hur många flikar öppna som helst för varje server. T ex kan man ha

1 flik för Alfa
3 flikar Beta (1 farmar man byar, 2 kollar egna anfall eller inkommande, 3 skriver i forumet). Bara att köra upp datera sidan någon gång om man får mail och t ex tittat på det.
2 flikar för Gamma
4 flikar för Delta

om nu behov finns för detta. Bara att uppdatera om man gjort något i det ena fönstret.

Därtill har jag andra flikar för andra spel. Har ännu inte kraschat för mig. Kör Firefox och har ca 15 flikar öppna hela dan. Min dator är ca 4 år gammal, var iof en värsting då.

Får iof rensa cachen emellanåt.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lösning för er lata

Istället för att söka på Grepolis i massa flickar så när ni trycker på Eran värld använd " Mitten Knappen" som sitter mellan eran vänster och Högerknapp.
För då kommer de ni klickar på upp i en ny Flik :)
 

DeletedUser

Guest
Och (beroende på vilken webbläsare) kan ni hålla inne "Ctrl" knappen på era tangentbord och samtidigt vänsterklicka på en länk så öppnas den i en ny flik ;)
 
Topp