Byte mellan städerna - kultur

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag har stött på ett lite irriterande problem på Zeta världen.

Problemet gäller när man ska starta t.ex. triumftåg i fler än en av sina städer. Om du startar ett triumftåg i en stad och sedan klickar på pilarna för att hoppa till nästa stad så kommer den inte ihåg att du var inne på kultur fliken och hoppar då i stället till försvars fliken istället. Jag kan tänka mig att detta kommer bli väldigt irriterande när man har många städer och vill starta många triumftåg. Jag har bara 4 städer och börjar redan irritera mig på detta.

Anledningen till att jag skrev detta under "Buggar & Problem" och inte i förslags forumet är för att jag vet att detta fungerar på de andra världarna och jag tror att det var meningen att det skulle fungera på Zeta också för att när du byter mellan städerna så är fortfarande kultur fliken markera men du ser försvars fliken.

MVH Worga
 

DeletedUser

Guest
Skickade in detta till supporten som bugganmälan. Något du vill tillägga?

Begäran: Flikarna i torget
Zixten
2011-06-04 22:45:22
När man är inne på torget i en stad och sen ska byta till nästa stad för att tex köra igång en fest där också så hoppar den alltid tillbaka till Försvar även om tex kultur är highlightad.

Just pga att rätt flik är markerad men fel visas + att det funkat så på 1,26 gör att jag antar att det är en bugg?

//Z
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp