byta namn

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tror nog de gillar namnet Grepolis rätt mycket..

Men menar du ditt nick i spelet så är jag också nyfiken på det.
 

DeletedUser378

Guest
Namnet Grepolis kommer inte att ändras så länge som spelet är aktivt och det är fakta.
 

DeletedUser378

Guest
Inne i spelet på den vänstra menyn finns det ett alt som heter inställningar. Där går du in och väljer den flik som heter support.
Därefter väljer du värld och rätt typ av ärende och skriver vad du vill ha gjort.
Detta hamnar då hos den admin som är ansvarig för din värld och det blir hans uppgift att försöka hjälpa dig.

Dock kan det komma att dröja med svar till efter midsommar eftersom det är många som är borta just nu.
 

DeletedUser339

Guest
Jag vill också byta namn på spelet!

Det skulle heta Swepolis!
 

DeletedUser

Guest
Men tyvärr finns det en massa andra länder som har detta spelet så det skulle va konstigt om tyskarna hade ett spel som hette Swepolis. Eller?

Japp för det är inte konstigt att det heter grepolis usa..

TW har jag för mig hade som riktlinje att det gamla namnet måste vara stötande eller liknande för att man ska få byta.
 

DeletedUser2076

Guest
Varför kan man inte på fliken inställningar(in game) ändra sitt namn genom att skriva in sitt lösenord eller email@ eller både och?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Varför kan man inte på fliken inställningar(in game) ändra sitt namn genom att skriva in sitt lösenord eller email@ eller både och?

Då skulle man kunna byta namn hela tiden :/. Och då skulle man inte veta vilka som är vilka :(
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp