Byta namn på inkommande trupper

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Just nu sitter någon skojare och skickar lite attack mot en av mina städer.
Insåg snabbt att det inte går att sk. "tagga" inkommande attack, typ som att byta namn så man ser vilka som är nya och vilka som är gamla..

kanske redan finns ett liknande sett att se attackerna, informera mig gärna då..

men annars skulle jag vilja att det fanns något sätt att märka upp inkommande attacker så man kan hålla koll på vilka som är vad och vad för typ av attack som kommer (markera den långsammaste attacken) som det är nu får jag sitta med notepad å skriva ner träfftid + vad för typ för attack som kommer och sedan gå genom alla tills jag hittar rätt att sikta in mig på. det känns som att det kommer bli omöjligt när man kanske har 100-200 anfall på sig!

kanske skulle kunna finnas en typ av anteckningar för varje anfall som kommer, som man får när man är premium med förvaltare? där kan man fylla i information såsom långsammaste trupp.
man låter musen sväva över attacken så kommer det upp?

det bästa vore om man enkelt kan byta namn på inkommande så man kanske döper en attack till "Transportattack" och en annan till "Brandbåtsattack" så man enkelt kan få en överblick i "Kommandoöversikt".
för just nu ser man:
Från stad -> Till stad
omöjligt att navigera sig bland attackerna
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp