bondbyar på zeta

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser176

Guest
hej.. jag har ett litet problem med bondbyarna till min femte stad.. är det meningen att man ska få minus resurser när man begär av dem?? varje gång jag begär i första bondbyn drar den 160 resurser av mig istället för att ge mig 80 för tio minuters begäran..

sedan har jag hittat fel på språket med när man kastar besvärjelse på utgående arme så står det på tyska..

ps fick använda epsilon prefix för det finns ingen för zeta

MVH
Anemonen
 

DeletedUser378

Guest
Inte helt säker på om jag förstod det hela rätt. Men blir du av med resurser när du begär eller får du mindre resurser än vad det står att du ska få?

Vad det gäller språkfel så rapporterar du det in game med funktionen "Felaktig översättning".
 

DeletedUser378

Guest
Verkar otroligt konstigt. Har du skrivit in till supporten om detta?
Finns inte mycket som jag som moderator kan göra för att påverka.
Men som spelare kan jag ju säga att jag går + i alla min 7 byar som jag begär ifrån.
Ska försöka fiska reda på lite info så ska jag försöka återkomma till dig.
Men passa på att skriva in till supporten också, tror du kan få bättre hjälp där vad gäller denna fråga.
 

DeletedUser176

Guest
haha jag skrev till supporten för några dagar sedan angående ett annat problem men inte fått svar..


det har rättat till sig nu när jag tog fjärde bondbyn
 

DeletedUser

Guest
jag har problem ibland att jag måste öppna begärarutan flera ggr för att få upp grafiken.
 

DeletedUser378

Guest
Kan inte annat än instämma med Kleiner. Jag upplever endast problemet med att behöva öppna upp rutan för att begära flera gånger när jag använder mig av IE.
Jag kör annars med FF och där funkar allting felfritt.
 

DeletedUser

Guest
Kollade bara vilken webbläsare du använde för att logga in på Gamma ;)

Men du, både FF och Crome finns för Mac ;)
 

DeletedUser

Guest
Sånt som händer :/
Jag kan i alla fall inget annat än att rekommendera att köra med FF eller Chrome (Chromium bör funka bra också), sen är det upp till dig :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp