Betr. handelssidan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser218

Guest
Förstår inte varför man stänger en tråd som upptar ett problem utan att det blir löst.
Problemet för mig startade för 2 dagar sedan och kvarstår. Spelar med IE.
Eftersom det fungerat under hela min tid på Beta, så kan det ju inte vara webbläsaren det helt plötsligt blivet fel på.
Detta spel kostar en del pengar att spela och anser därför att det är Grepolis som skall se till att spelet fungerar.
 

DeletedUser378

Guest
Rättelse. Detta spelet är totally free att spela och om du sedan väljer att betala för det är helt upp till dig.
Och kan ju inte säga att din tråd här direkt visar vad ditt problem skulle kunna vara så har lite svårt att komma med förslag på lösningar åt dig.
 

DeletedUser218

Guest
Felet består av att man kan endast göra en förflyttning av produkter, sedan får man trycka fram ny handelssida. Och du kan inte förflytta t.ex. trä och sedan sten från samma stad vid 2 tillfälle direkt efter varandra.
Och ja jag vet att spelet är s.k. gratis att spela, men vissa fördelar ges ju i spelet genom att betala pengar.
Och jag vill också påstå hade ingen betalt in pengar så hade spelet tvingats att upphöra. Utgår ifrån att Grepolis är ett vinstdrivande företag som alla andra.
 

DeletedUser378

Guest
Visst är det ett vinstdrivande företag.
När kom dina problem med handels fönstret då?
Samt vilken version av IE kör du med?
 

DeletedUser

Guest
Har testat på alla sätt och viss, rutan stängs inte förren jag trycker på krysset. Använder Chrome. Sen är det känt sen länge att Grepolis och IE leker inte bra tillsammans..

Så jag föreslår att du testar andra webbläsare, t.ex. Firefox eller Chrome.

Sen en liten rättelse, Grepolis är inget företag, det är en produkt. Företaget bakom Grepolis (Innogames) är som många andra företag, vinstdrivande. Det förnekar ingen.
 

DeletedUser218

Guest
Som jag skrev tidigare så har problemet varat 2 dagar. Kör IE8 hela tiden sedan juni 2010.
 

DeletedUser

Guest
Det var något liknande för någon vecka sedan. Något som funkat i IE innan slutade funka, men i andra webbläsare fortsatte det som vanligt. Jag vet inte till 100% varför IE helt plötsligt inte gör som den alltid har gjort, kanske någon uppdatering som släpptes för två dagar sen.

Vad jag dock är säker på är att det är IE som är boven i det här dramat. Du kan ju i alla fall pröva en annan webbläsare och se ifall det funkar bättre.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp