Avsked av Lothoria

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser378

Guest
Så var det dags att klargöra detta för den stora massan där ute som undrar vart jag håller hus någonstans.

Jag Lothoria kommer att sluta spela på samtliga svenska grepolis servrar på grund av ignorans från teamet.
Detta efter att jag fick mitt konto bannat för 5 dagar sedan. Då med motiveringen om att jag skulle hålla på med flera konton. Då jag sedan skickar in ett svar till supporten om detta dröjer det ca 60 timmar innan det ens kommer in ett svar. Vilket då är luddigt och oklart. (Går inte in närmare på vad som stod då vi inte diskuterar bann etc i forumet).
Efter det så låstes mitt ärende utan möjlighet till vidare diskussion om det hela vilket hade behövt efter det svaret som jag fick.
Efter det så beslutade jag och 12 polare att vi nu slutar spela grepolis.

Så tänkte jag skulle medla mig lite snabbt med de som finns kvar i spelet här genom forumet eftersom jag inte längre kan skriva pm till folk.
Till teamet vill jag sända ett tack för ett mycket bra informations arbete och mottagande av spelare.
Anser att ni gör ett väldigt bra jobb om vi bortser från min senaste kontakt med er vilket givetvis inte var positivt från min sida.
Forumet sköts exemplariskt och tycker ni fått ihop en bra samling personer för detta. Synd att jag aldrig kom in ordentligt i mitt tilltänkta administrerande. Hade varit trevligt att arbeta med er.

Till alla mina allierade där ute i DO vill jag önska er alla lycka i spelet och hoppas att ni i slutet står som de segrare som ni förtjänar. Håller ni ihop finns det inte mycket som kan hota er.

Till mina allierade i 300 så vill jag tacka för de samarbeten vi har haft. Hoppas att ni inte ger er utan strid och kämpar till det sista. Ni har en utmärkt ledare i form av Godlajk.

Till mina allierade i SfH så vill jag bara tacka för den tid vi haft tillsammans här. Från start till slut stod vi enade under min speltid. Hoppas att samarbetet kvarstår även efter det att jag försvinner.

Till mina före detta fiender i SoE så vill jag tacka för en fin strid och för den öppenhet som ni sedan skötte förhandlingar med oss. Krävs ingen speciell för att starta ett krig men det krävs en stor man för att avsluta det.
All lycka även till er.

Till mina senaste fiender i BB så har jag njutit av att se hur er allians har utvecklats och att se att ni blir av med en massa kappvändare och faktiskt blir en allians att räkna med. Hoppas ni kommer levande ur kriget med mina gamla allierade i trion from hell.


Och så till personerna.

Till min drottning vill jag skicka mitt tack för den tid och all den hjälp som du gett mig. DO hade aldrig varit vad det är om du inte funnits där. Ska försöka fortsätta att hålla kontakten med dig.

Till Godlajk så hoppas jag du för vidare vad vi startade i delta även om en del folk försvinner därifrån. Kämpa vidare min vän så ses vi i något kommande spel.

Till ingewest så vill jag tacka för all tid som du lagt ner på vår allians och för dina kloka tankar när det kommer till strategisk krigsföring.

Till Bengonius så vill jag skicka mina förhoppningar om att du tar hand om mina älskade medlemmar och håller dem samman.

Till Scramble så fick du svaret på ryktet som du inte förstod nu. Har haft en hel del trevliga samtal med dig och hoppas vi ses någon annanstans.

Till Sunshine sänder jag mina förhoppningar om att han vårdar relationerna till DO och fortsätter att hålla sitt vakande öga över hur servern utvecklats.
All lycka till dig med SfH

Till wervin så vill jag tacka för de fina samtalen vi har haft och den information som du varit villig att dela med mig. Stort tack till dig för hur du påverkat relationen mellan våra allianser.

Till fonzo vill jag hälsa att jag alltid trodde att jag skulle vara den sista kvar i detta spel utav vår samling med spelare som hittade hit gemensamt. Men verkar som det tillfaller dig att bära Legacys fana. Kom ihåg oss min vän.

Slutar med Mackie som på sista tiden har spenderat mycket tid med mig online pratades om allt möjligt. Hoppas att du klarar dig fint i spelet och att du inte hatar mig för mycket för att jag lämnar dig mycket tidigare än väntat.

Finns antagligen hur många som helst som jag skulle kunna skriva några rader till men ska inte fylla ner hela forumet med sådant.

Uppskattas om denna tråd inte använda till diskussioner om mitt bann eller vilka andra som slutar då detta är sådant som ej skall diskuteras på forumet. Hoppas även att teamet in censurerar min text då jag försökt skriva den på ett sådant sett som inte skall dela ut mer än den informationen som får delges på forumet.
Detta är mitt farväl till spelet och dem jag känner där i. och skulle vilja att tråden användes till just det. Farväl alla mina vänner och lycka till med vad ni nu tar er för.
Mvh/Lothoria Grundare av alliansen DiablOutlaws.
 

DeletedUser

Guest
Hoppas du får de bra i livet då :)!

Då du tyvärr lämnar oss här på GP :(
 

DeletedUser4

Guest
Vi tar detta via supporten. Har en del förklaring att göra känner jag.

Först det, sedan kan vi diskutera hur denna tråd skall vidare vara.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp