Övrigt App LG G3

DeletedUser

Guest
Hej!
Jag har nyligen skaffat ny telefon (LG G3) och då jag ska söka efter Grepolis finner jag inte programmet i Google Play. Går jag in på "Mina appar" under min profil på Google Play och scrollar ner till Grepolis står där att "Enheten är inte kompatibel med den här versionen". Kommer det komma en uppdatering så att även jag kan ladda ner appen? I dagsläget loggar jag in på datorn och webbläsare via mobil.

Tacksam för svar!
 

DeletedUser

Guest
Tack, riktigt nöjd :)

Hm, jag har den nyaste uppdateringen men det fungerar ändå inte.. Har också de ovanstående kriterierna som du nämner! Vad kan då vara problemet?

//Holfelt
 

DeletedUser

Guest
Ursäkta sent svar.

Tyvärr är det så att det inte finns ng app som passar din telefon. Bara Google vet när det blir ändring på det.
 

DeletedUser2878

Guest
Nu blev jag nyfiken.
Jag har en LG G2 och väntar på min uppdaterade LG G3, appen fungerar på G2:an funkar det alltså inte på G3:an? Vet ni vad det beror på?
 

DeletedUser

Guest
saken ligger hos Google, inte hos oss på Innogames.
100% varför kan jag inte svara på.
 

DeletedUser2878

Guest
Hej!
Jag har nyligen skaffat ny telefon (LG G3) och då jag ska söka efter Grepolis finner jag inte programmet i Google Play. Går jag in på "Mina appar" under min profil på Google Play och scrollar ner till Grepolis står där att "Enheten är inte kompatibel med den här versionen". Kommer det komma en uppdatering så att även jag kan ladda ner appen? I dagsläget loggar jag in på datorn och webbläsare via mobil.

Tacksam för svar!

Om du inte redan märkt det så fungerar appen sedan en tid med LG G3 :)
 
Topp