Kappa användarnamnet

DeletedUser2240

Guest
Hej Nexusone här, har spelat ett tag nu och är sugen att byta mitt namn på mitt konto (inne i spelet)
Vet inte om detta är rätt forumsdel, kanske någon som vet det bättre än mig ;) kan någon admin hjälpa mig med detta?

mvh// Nexusone.
 

DeletedUser378

Guest
Vi byter tyvärr inte namn på användare om det verkligen inte är nödvändigt. Har du precis börjat spela rekommenderar vi dig att skapa ett nytt konto. Att byta namn kan medföra problem för ett konto, därav nekandet.

Med Vänliga Hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser2240

Guest
Vad finns det då för skäl som gör att man får byta namn?
Sen undrar jag vilka "problem" du menar som kan medföra?

Vi byter tyvärr inte namn på användare om det verkligen inte är nödvändigt. Har du precis börjat spela rekommenderar vi dig att skapa ett nytt konto. Att byta namn kan medföra problem för ett konto, därav nekandet.

Med Vänliga Hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser378

Guest
Bedömningen om vi byter namn på kontot görs från fall till fall, men det ska till något extra för att det ska genomföras.
Problemen det kan medföra är att kontot inte kommer kommunicera med våra servrar på rätt sätt och att kontot därför inte går att spela på eller reagerar fel på kommandon som spelaren gör.
Varav vi helst undviker att byta namn på konton då detta medför stora problem som inte går att återkalla.

Med vänliga hälsnongar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 

DeletedUser378

Guest
Vill inte ha diskussioner om enskilda spelarärenden och deras kontakt med support eller dylika på forumet.
Håll er till det tråden är ämnad för.

Med vänliga hälsningar
Lothoria
Community Manager
Grepolis Sweden
 
Topp