ansöka allians

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
ansöker man till allianser, eller måste man bli inbjuden? om man ansöker, hur gör man?
 

DeletedUser834

Guest
Du skriver ett meddelande till rekryteraren i den allians du vill gå med,så kanske han bjuder in dig
 

DeletedUser

Guest
ansöker man till allianser, eller måste man bli inbjuden? om man ansöker, hur gör man?

Så här går det till Läs alliansens profil där står det oftast Diplomat Rekrytare grundare och så.

Skicka ett medelande till Rekryaren med rubriken Ansökan.

Det kan stå tex. så här : Hej jag tänkte ansöka till er allians :)

Jag är gammal spelare från alfa men jag blev evövrad.

Spelar gamma nu och såg att er allians var trevlig :D
Jag är både offensiv och deffensiv spelare och är alltid aktiv i både alliansforumet och spelet :) )

Något sådant kan det vara. Denna skrev jag bara lite snabbt :p Den var riktgit bra med va??

Jag ska kopiera den och ha kvar tills nästa gång jag ansöker till en allians :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe exakt det brukar stå det på profilen ansökningar som : Hej får jag gå med er allians besvaras ej.
 

DeletedUser

Guest
Skriv inte "Jag spelade i Alfa men blev erövrad där".
Säg sanningen men låt den inte få dig att låta dålig, Vem vill rekrytera en spelare som har blivit erövrad?
Testa att skriv i stilen "Jag har spelat i Alfa, men mötte mina övermän. Så nu satsar jag på denna världen istället och det går mycket bättre, nu farmar jag mina grannar istället för tvärtom, den förra världen var bara en övning inför det viktiga - Denna världen och att få äran att bli inbjuden i eran allians (helst namnet på alliansen i bb-kod."

Det betyder ju samma sak men det låter bättre i en rekryterares ögon, Och det vet jag med tanke på att jag är rekrytare själv...

Någon dag kanske jag kan göra en mall för hur en snygg ansökan ska se ut om det inte redan finns :)
 

DeletedUser

Guest
Mm kanske inte ska skriva så fast det är som du säger man ska vara ärlig. Det är ingen ide och ljuga till slut märker dem det.
 

DeletedUser

Guest
man är ju ärlig om man säger så, bara att det låter bättre...
 

DeletedUser

Guest
jag ljög ju inte, Anta att det där var en del av min ansökning.

Jag blev erövrad. Men istället för att skriva att jag blev "erövrad" skrev jag "Jag mötte mina övermän"...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp