Angående stöd

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hallå. Jag har några frågor angående hur stöd fungerar. Jag har en hyfsad trupp med många ryttare och stridsvagnar, därför behöver jag väldigt många transsportskepp när jag ska anfalla med dem. För närvarande har jag bara 12 transsportskepp, men behöver kanske 30 till. Men jag har en stad en bra bit bort som också har transsportskepp men jag använder dom inte. Så min fråga är om jag på något sätt kan ge dom till min andra stad genom att skicka dom som stöd? För det skulle underlätta både tids - och kostnadsmässigt.
Tack på förhand.

Satchmo :)


:cool:
 

DeletedUser378

Guest
Finns inget sätt att flytta över båtar från en stad till en annan som gör att du sedan kan använda dem i den nya.
Så du får helt enkelt leva med att bygga nya.
 

DeletedUser

Guest
Jaså okej. Va tråkigt.

Förresten, fan va snabbt ni svarar här på forumet :p

:cool:
 

DeletedUser378

Guest
Vi har ju inget vanligt liv så vi sitter här dygnet om och hoppas att någon ska skriva något som vi kan svara på snabbt som bara den..
Det var helt enkelt vi som drog livets korta strå.
 

DeletedUser

Guest
Haha jaha då förstår jag. Jag har en hel del problem, så ni hjälper mig gärna då antar jag.. Ska starta massa nya fråge-trådar då. :)

:cool::cool::cool:
 

DeletedUser378

Guest
Gör så jag sitter här i någon timme till eller två. Så skriv på bara så ska jag se till att svara på så mycket jag kan.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp