Anfallsplaneraren

  • Trådstartare DeletedUser1459
  • Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1459

Guest
Noterade att den vart borttagen. Om det är en bugg eller inte vet jag dock inte. Men det står inte med i uppdateringsinfon så jag antar att det är en bugg.

Nu var det iof inte något användbart för min del, men jag vet att en del tycker den är förträfflig. Så kanske ... borde den vara kvar.

Det som är irriterande är dock att det sker förändringar under spelets gång och att förutsättningarna ändras hela tiden. Det är inte bra alls. Det får en att tröttna pga uppgivenhet.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser4

Guest
Noterade att den vart borttagen. Om det är en bugg eller inte vet jag dock inte. Men det står inte med i uppdateringsinfon så jag antar att det är en bugg.

Nu var det iof inte något användbart för min del, men jag vet att en del tycker den är förträfflig. Så kanske ... borde den vara kvar.

Det som är irriterande är dock att det sker förändringar under spelets gång och att förutsättningarna ändras hela tiden. Det är inte bra alls. Det får en att tröttna pga uppgivenhet.

Kan inte uttala mig om vad som hänt, men tycks som om den funktionen har blivit flyttad(?).

Visa bilaga 122

Det där ska nog hjälpa. =)
 

DeletedUser

Guest
Hej Hiawatha.

Detta är ingen bugg utan funktionen har endast flyttats som Gaffel säger.

Citerar från version 2.14:
"Ordnat rullgardinsmenyn för premiumfunktioner för att göra det lättare att upptäcka vilka fördelar som varje rådgivare ger. Dessutom är anteckningsblocket inte längre en premiumfunktion och är tillgänglig för alla spelare."

Detta inkluderar då attackplaneraren och andra funktioner.

Länk till version 2.14
 

DeletedUser1459

Guest
Ja, där ser man ... förstod nog inte riktigt att det var så tänkt :).

Tråden kan låsas
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp