Anfalla din allians

DeletedUser

Guest
När jag anfaller min egen allians i något syfte som man ibland gör, så vill jag slippa rutan som ideligen frågar om jag vill anfalla min egen allians. Den gör det ännu svårare att tajma.
 

DeletedUser3089

Guest
Rutan finns där av en anledning och den borde även poppa upp när man anfaller en förbundspartner.

Däremot borde man kunna ta bort den, ex under inställningar, erfarna spelare tycker ju bara den är irriterande.
 

DeletedUser

Guest
När jag anfaller min egen allians i något syfte som man ibland gör, så vill jag slippa rutan som ideligen frågar om jag vill anfalla min egen allians. Den gör det ännu svårare att tajma.

Jag har inte spelat grepolis så länge, därför måste jagfrpga,
Varför ska man eller rättare sagt, vad tjänar man på att anfalla sin egna allians?
 

DeletedUser1173

Guest
Det är helt enkelt om en spelare ska sluta och ger bort städerna eller om han/hon är inaktiv och alliansen skall ta städerna så att de inte faller i någon annans händer.
 

DeletedUser

Guest
Är en allians kompis stad belägrad anfaller man den för att bryta belägringen. (kommer inte ihåg om det meddelandet dyker upp då också)
 

DeletedUser3065

Guest
Är en allians kompis stad belägrad anfaller man den för att bryta belägringen. (kommer inte ihåg om det meddelandet dyker upp då också)

Man får meddelandet då också.


Jag ger mitt stöd för förslaget att man ska kunna ta bort pop-up fönstret i inställningar!;)
 
Topp