Anfall syns inte

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser855

Guest
Till en början syntes inkommande anfall men sen så stängde han ner och öppnade igen och då kan han inte se de inkommande anfallen längre under fliken "kommandon".

Han har fortfarande inkommande anfall men de syns inte.

Se bilden nedan.

http://www.ladda-upp.com/bilder-a/asdwas-69.png
 

DeletedUser378

Guest
Din länk är till uppladdningssidan och inte till själva bilden. Sen kan det vara så att personen som skickade anfallet har lagt osynlighetshjälmen på den.
 

DeletedUser

Guest
Av någon anledning så omredigerades jag till startsidan när jag tryckte på länken.

Man kan komma åt bilden genom att Copy-Paste:a adressen.
[SPR]
asdwas-69.png
[/SPR]
 

DeletedUser378

Guest
Ser i mina ögon ut som något som skulle ha skickats in till supporten. Gör som så att om problemet upprepas skriv in en ticket till supporten för servern och be dem ta en titt på det.
 

DeletedUser855

Guest
Ehh grejen var att sidan tog bort bilden :p

Men yes kan mycket väl vara som du säger Loth, jag hade inte vart med om det innan och såg inte vitsen med det i detta läget men troligen var det hjälmfaan som satte grillor i skallen på mig.

Återkommer det och inte är hjälmen ska jag skicka en ticket till supporten.
 

DeletedUser855

Guest
Satt o fundera på en sak då under guden står att enbart 10% av anfallet syns inte men är det de sista 10% som anfallet inte syns eller kan det slumpas när som under anfallet?

Och då det inte syns innebär det la enbart att det inte syns under fliken "kommandon"?
för jag såg anfallet nere till höger och även då jag var inne i staden.
 

DeletedUser

Guest
Satt o fundera på en sak då under guden står att enbart 10% av anfallet syns inte men är det de sista 10% som anfallet inte syns eller kan det slumpas när som under anfallet?

Och då det inte syns innebär det la enbart att det inte syns under fliken "kommandon"?
för jag såg anfallet nere till höger och även då jag var inne i staden.

Kan det vara så att du hade en annan grupp vald och därför inte ser det under kommandon?

det är 10% från det att man trycker på knappen.
 

DeletedUser378

Guest
Som svar på din fråga om vilken del av resan som inte syns så är det 10% av den totala resenstid som döljs direkt efter det att personen som skickat anfallet har lagt osynlighets hjälmen på det.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp