Övrigt allt har låst sig

DeletedUser

Guest
i den nya världen Mu så har allt låst sig, kan inte bygga eller göra inlägg eller någonting. det har hållit på ett antal timmar nu
 

DeletedUser

Guest
i den nya världen Mu så har allt låst sig, kan inte bygga eller göra inlägg eller någonting. det har hållit på ett antal timmar nu

Tjenare, har du testat att radera cookies och töma cachen?
Annars kan du testa att byta webbläsare och se ifall problemen finns kvar. Vilken webbis kör du med nu?
 

DeletedUser

Guest
Jag kör samtidigt på en annan värld och den funkar perfekt.. skickat in en felanmälan och det kanske har löst sig nu
 

DeletedUser

Guest
Hade samma problem. Fick trycka F5 hela tiden. Stängde sedan av ljudet och allt har fungerat efter det. Kör IE10
 

DeletedUser2469

Guest
Även safari är riktigt bra. Har aldrig haft några problem med den
 

DeletedUser

Guest
i den nya världen Mu så har allt låst sig, kan inte bygga eller göra inlägg eller någonting. det har hållit på ett antal timmar nu

Har använt chrome på pc och puffin på iphone i ca ett år med Grepo och aldrig haft några problem, Mu har fungerat felfritt för mig.
 

DeletedUser

Guest
menar ni att jag måste byta webbläsare beroende på vilken värld jag spelar på ???
som jag skrev så funkar en annan värld klockrent men i Mu så låser sig allt efter ett tag hela jäkla tiden också, börjar verkligen bli trött på det nu
 

DeletedUser

Guest
menar ni att jag måste byta webbläsare beroende på vilken värld jag spelar på ???
som jag skrev så funkar en annan värld klockrent men i Mu så låser sig allt efter ett tag hela jäkla tiden också, börjar verkligen bli trött på det nu

Av erfarenhet så vet jag att det brukar vara lite småproblem på nya världar där det hänger sig, kommer upp error och liknande. Detta blir värre om du använder fel webbläsare. Så det du kan göra är att testa med firefox och se ifall det hjälper annars bör problemen försvinna efter ett tag.
 

DeletedUser1978

Guest
Kör linux mint och webläsaren chrome, funkar perfekt. Även windows 7 och chrome funkar bra
 

DeletedUser2827

Guest
kommer bara upp ange captcha först när jag ska göra något, men ingen ruta där jag kan slå kod kommer upp vad göra
 
Topp