Alliansnamn

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1593

Guest
Ska man få sätta samma alliansnamn på en allians som inte har någon koppling till en annan?

Vi har en allians på gamma mare nostrum och nu har någon på epsilon bildat en allians med samma namn som inte har någon anknytning till oss... Är detta något som man får göra eller?
 

DeletedUser2076

Guest
Ska man få sätta samma alliansnamn på en allians som inte har någon koppling till en annan?

Vi har en allians på gamma mare nostrum och nu har någon på epsilon bildat en allians med samma namn som inte har någon anknytning till oss... Är detta något som man får göra eller?

det RYKTAS att någon på epsilon har snott VÅRT alliansnamn, den som gjort detta och varför vill jag träder fram, eller har det bara blivit ett sammanträffande ;S Tycker det är konstigt att någon tar exakt samma namn men men...

Vem är ledaren för alliansen?
Ryktas att deras förra namn var "Gemini Virtus" men dom bytte namn till "Mare Nostrum" jag gick med i dom nyss då jag fick reda på att dom hade bytt namn,det var en allians medlem som kom med förslaget vet ej om han härmade eller inte,Ledare och Grundare för alliansen är "thorefjun" om du är arg får du PM:a honom på Epsi...
Det är väl inte förjudet direkt men visst förstår jag dig...
Här skrev han förslaget:
Greven 99 sa:
Mare nostrum
- Latin o betyder "Vårt hav" (Romarnas namn på medelhavet)
Sen så gillade alla det(Jag var inte med i alliansen när dom bytte namn)
Dodos sa:
Det tycker jag om.... Mare Nostrum

Det är som de t handla om det är vårt hav ... eller
thorefjun sa:
Greven 99 sa:
Mare nostrum
- Latin o betyder "Vårt hav" (Romarnas namn på medelhavet)


Gillar det med ;)
 

DeletedUser1593

Guest
kan du be dem byta då vi hade det först be snällt...
 

DeletedUser378

Guest
Vill de inte byta namn frivilligt så gör ett ärende av det till supporten. Server du skickar in det på spelar ingen roll så länge som du hänvisar till att du vill hamna hos supporten på den servern.

Har funnits diskussioner förr om hurvida man får ta en annan allians namn utan deras tillåtelse förr men kommer ej ihåg vad svaret blev i den frågan.
 

DeletedUser1593

Guest
tack för svar snabbt :) skickar till supporten, det är nu hänglåset kommer :)
 

DeletedUser1593

Guest
kan bara meddela att kleiner svarade otroligt snabbt så har redan fått svar på frågan så...
 

DeletedUser

Guest
Massa allianser har tagit topp alliansers namn så länge jag kan minnas. Så det är därför folk alltid skapar NYA allianser med NYA namn. Så brukar "Vi i toppen" göra.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp