Alliancen`s Interna meddelanden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1811

Guest
* Webbläsare: Firefox

* Översikt på buggen: När jag trycker på spara på Interna meddelanden så händer inget. men om jag kollar nere i vänster så står det " Javascript:void(0) " det är typ som att det inte går att trycka på knappen.

* Skärmdumpar: http://d01.megashares.com/index.php?d01=f435783
tror det borde syns där

* Hur ofta uppstår: Alltid så fort jag försöker spara det.

* Brådskande: Inte så stor det är bara för att få en snygg "allianc" sida

* Sammanfattning: Vad jag har förståt så är det något som stör Javascript:void(0) så att "spara" knappen inte fungerar som den ska.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1459

Guest
* Webbläsare: Firefox

* Översikt på buggen: När jag trycker på spara på Interna meddelanden så händer inget. men om jag kollar nere i vänster så står det " Javascript:void(0) " det är typ som att det inte går att trycka på knappen.

* Skärmdumpar: http://d01.megashares.com/index.php?d01=f435783
tror det borde syns där

* Hur ofta uppstår: Alltid så fort jag försöker spara det.

* Brådskande: Inte så stor det är bara för att få en snygg "allianc" sida

* Sammanfattning: Vad jag har förståt så är det något som stör Javascript:void(0) så att "spara" knappen inte fungerar som den ska.

- Rensa cache
- Rensa cookies (kakor)

Måste göras ofta, och alltid vid uppdateringar av webb-siter eller uppdatering av den egna klienten (webbläsaren).

Grepolis är utvecklat för Firefox och alltid "under" den senaste versionen. Därefter är Grepolis annpassat för andra webb-läsare.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1811

Guest
testade med att Rensa cookies (kakor) och fungerar ändå inte
har även uppdaterat mitt Firefox till Firefox Setup 7.0.1. det nyaste. och fungerar ändå inte? vad är det för fel?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1811

Guest
Börjar tröttna på det här, att det inte löser sig, och supporten svarar inte heller.
 

DeletedUser2076

Guest
Fick nyss samma problem med(FireFox).
Rensade nyss Cokies men ingen skillnad.
 

DeletedUser1811

Guest
har uppdaterat firefox och java och det get inge resultat.
 

DeletedUser1811

Guest
har väntat på svar ifrån supporten nu i 1 vecka... kan ni ta tag i det här nu?
 

DeletedUser378

Guest
Jag som admin över eta servern har skickat detta vidare till högreort då det är en bugg och något som jag inte hanterar.

Kan vara som så att de har fullt upp just nu. Vilket inte skulle vara konstigt i och med uppdateringarna av alla gamla världar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp