Alla världar..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1880

Guest
Inte på något sätt Gaffels fel. Är mycket förvånande att Innogames inte ger Gaffel information om vad som hänt och varför.. :confused:

På med hårdhandskarna nu Gaffel! :(
 

DeletedUser1337

Guest
Inte på något sätt Gaffels fel. Är mycket förvånande att Innogames inte ger Gaffel information om vad som hänt och varför.. :confused:

På med hårdhandskarna nu Gaffel! :(
Kan bara hålla med. Det är helt enkelt inte okej att servern bara går ner utan förvarning. Visst händer ju olyckor, men alla gånger som servern gått ner sedan 2.0 (och 2.13 framför allt) kan knappast vara olyckor.
Säg åt stollarna i Tyskland att sluta köra sina konstiga tester på live-servrar.
 

DeletedUser285

Guest
Inte på något sätt Gaffels fel. Är mycket förvånande att Innogames inte ger Gaffel information om vad som hänt och varför.. :confused:

På med hårdhandskarna nu Gaffel! :(

Jag vet därför jag sa att han skulle göra sitt jobb nu och va vårt språkrör ner mot tyskarna.. ;p
 

DeletedUser1595

Guest
fortfarande inget svar?

Nu kan ni banna mig om ni vill. Men jag ställde enfråga som jag vet att de flesta har läst. Att ignorera är ok eller?

Måste jag skriva en ticket kanske? Tell me att göra det i såna fall!
 

DeletedUser378

Guest
Hej koffe du vet att du får svar av mig när jag har svaren.

Dock är fallet så denna gång att jag inte är insatt i det här och därför inte kan ge ett givande svar på det hela.
Snabbaste sättet att få tag på någon som är mera insatt i detta är antagligen att gå via supporten.
 

DeletedUser1595

Guest
Tack Loth. Tills vidare struntar jag i gunsten. ska begära tillbaka allt guld jag slösar hos supporten :)
 

DeletedUser

Guest
Första posten i denna tråd är från 13 november.

Idag är det 5 december och jag har fortfarande detta problemet med att gunst (rop från havet och befolkningstillväxt) inte fungerar på Delta.

Oavsett om jag uppdaterar, byter sida emellan eller vad jag gör så förkortas inte byggnadstiden.
Kör senaste versionen av firefox. (Som spelet ska vara anpassat till sägs det)

Har använt upp all gunst från Hera förgäves nu och börjar bli riktigt trött och less på detta.

Hade tänkt jag skulle vara med till slutet på denna servern men nu vettefasen,
börjar tröttna rejält på hela grepolis :/

Hälsningar en trött atilla

Edit:
Den gamla versionen laggade inte och hade inga såna här buggar.
Den fungerade snabbt och smidigt.
Hade varit bra om nya versionen varit buggfri och färdig innan ni bytte till den nya på gamla världar som fungerade bra!!

För varje buggfix-uppdatering ni gör uppstår flera nya buggar...
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp