Sökresultat

  1. Nästa event?

    Hej! När kommer nästa event?
  2. Det ryktas...

    Vad menar du @Geggan?
  3. Tempelbugg

    Jag är inte ledare i Tryckfrihet men det är alldeles uppenbart att ni har rätt och vi har fel. Jag skrev lite med @Geggan igår och berättade hur det gick till första gången det hände. Nu har det hänt igen och det är självklart att ni är irriterade. Det lättaste är väl om någon av våra ledare...
  4. Topp 10 spelare

    Vad menar du?
  5. Topp 10 spelare

    1. Angouleme - Riktigt vass och dessutom väldigt trevlig. Tänker långsiktigt, därför han inte är störst av alla ännu. 2. happines - Överlägset bäst i den ledande alliansen. 3. Bragde - Solklar tvåa i den ledande alliansen. Lugn och trygg pjäs som är storfavorit till att leda sin allians...
  6. Det ryktas...

    Det ryktas att du bara svamlar nu @Bragde. Vi har aldrig varit tre allianser och Soldiers har funnits under dina vingar hur länge som helst. Skärpning, inte fara med osanning.
  7. Det ryktas...

    Jag var ute och endast på mobilen när allt detta hände så jag var inte med till 100% men jag trodde det bara var från Oldies. Ni höll på att hoppa fram och tillbaka också om jag har förstått det rätt?
  8. Det ryktas...

    Det ryktas om att det är ganska logiskt att det går att skicka hem stöd från allians B när det är allians A som har belägrat. Ett alldeles utmärkt sätt att komma runt alla förbund som vissa sysslar med.
  9. Feedback: Olympus

    doc, du verkar vara en riktig jävla sheriff!
  10. Feedback: Olympus

    Bra jobb @Boefst och @Madame GazCar!
  11. Det ryktas...

    Det ryktas om semesterläge om ett par helger. En allians ska träffas och ha lite party party.
  12. Det ryktas...

    Fortsätt! Har precis poppat mer popcorn!
  13. Det ryktas...

    Det ryktas om att spöka inte är det bästa sättet att påvisa att man är bättre än andra allianskamrater eller bättre än motståndarna. Det ryktas även om att det här inte är roligt för någon utan att det var väldigt jämnt och spännande innan det här. Till sist ryktas det om att det som har hänt...
  14. Topp 10 spelare

    Det är du det Pirre, du är så sjuk du!
  15. Topp 10 spelare

    Haha, vill hålla Iora på tå bara! :)
  16. Topp 10 spelare

    Bra lista cspeete. Jag tycker dock att både Bragde, gospel och happines är bättre än Iora!
  17. Nästa värld

    Spelastighet: 4 Enhetshastighet: 4 Handelshastighet: 4 Nybörjarskydd: 5 dagar Alliansgräns: 15 Nattbonus: 23-07 Moral: Av Tid att grunda stad: 6h Erövringstid: 10h
  18. Det ryktas...

    Det ryktas om att det är väldigt lugnt just nu...
  19. Topp 10 spelare

    Jag vet att det var en väldigt kort lista, ville få igång lite skönt tugg bara! :)
  20. Topp 10 spelare

    Jag har ingen koll på om spelaren har spelat under annat användarnamn tidigare men för mig är "Bragde" nummer 1 hittills i denna värld. Håller en hel allians under armarna och är skicklig både offensivt och defensivt.
Topp