Sökresultat

  1. Havheksen

    Hermes Gudomliga Prövningar, del 6

    Jeg tror svaret er Poseidon Havheksen Actium
  2. Havheksen

    Hermes Gudomliga Prövningar, del 5

    Jeg gætter på Hera. mvh. Havheksen Actium
  3. Havheksen

    Det Ryktas...

    Jeg vil også meget gerne takke alle mine fantastiske medspillere for de mange sjove og hyggelige timer sammen - og også en tak til modspillerne, som var med til at gøre det hele sjovt og underholdende. Tak for, at en dansker måtte være med her på en svensk server - pudsigt sprog I har dog
  4. Havheksen

    Tävling: Vad är det för ord?

    Aristoteles
  5. Havheksen

    Det Ryktas...

    Det rygtes, at de hunde, der gør højest, ikke bider så godt.
  6. Havheksen

    Det Ryktas...

    Det rygtes, at nogen blev rundbarberet i dag.
  7. Havheksen

    Det ryktas...

    Det rygtes, at GGO pludselig her i 11. time er vågnet og er begyndt at bygge og lave KP - godt nok af den kedelige slags på egne tropper, hvilket de jo hele tiden har været dygtige til - men tænk, hvor sjov denne server kunne have været, hvis disse spillere havde været lige så aktive på serveren...
  8. Havheksen

    Det ryktas...

    Herlig finale i aften - også selv om GP slet ikke kunne følge med - herligt, at man har spillet sammen med sådan en flok herlige mennesker, der skaber noget og ikke bare sidder som en flok mugne deffere. ..... og det var heller ikke et rygte.
  9. Havheksen

    Det ryktas...

    Det rygtes, at den rette vinder af serveren er fundet (og det er faktisk ikke et rigtigt rygte, men den skinbarlige sandhed) - og endnu en gang vandt sammenhold og skills over alfahanner og egoisme. Tak for denne gang - for sjove stunder og gode grin. Tak til et fantastisk hold, som jeg har...
  10. Havheksen

    Det ryktas...

    Det rygtes, at slutspil i GP ikke er blevet vanvittigt meget mere spændende - der er ikke meget krigsspil i det........o_O
  11. Havheksen

    Det ryktas...

    Det rygtes, at alle fuskere skal afsløres nu - også dem, der kaster med sten fra deres skrøbelige glashuse.
  12. Havheksen

    Det ryktas...

    Det rygtes, at dette er en virkelig god melodi...
  13. Havheksen

    Det ryktas...

    Ryktas att en af GGOs førerhanner er desperat for at toppe en af ranglisterne, så desperat, at han laver KP på egen alli. Har han måske erkendt nederlaget?
  14. Havheksen

    Det ryktas...

    Ryktas att gamle venner kommer tilbage for fuld kraft nu.....
  15. Havheksen

    Det ryktas...

    Ryktas att det gik som spået og forudset - godt man kom væk i tide. Tomme tønder buldrer mest - men det er jo netop fordi, de er tomme.....
  16. Havheksen

    Det ryktas...

    Det ryktas, at det er lidt trist, når spillere, der har udråbt sig selv som de bedste af eliten, pludseligt giver helt op, når de udsættes for egen medicin....... Måske de var knap så elitære alligevel.
  17. Havheksen

    Topp 10 spelare

    We are still waiting.....
  18. Havheksen

    Det ryktas...

    Det ryktas, at pastabanden har det svært, når Papa Pizza er fraværende.
  19. Havheksen

    Det ryktas...

    Det ryktas att, dette er bogen over store italienske krigshelte og gerninger - det ryktas videre, at bogen over store italienske bedrifter ser ligeså ud....
  20. Havheksen

    Det ryktas...

    Det ryktas, att Totti Snotti er en typisk italiener......
Topp