Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas att olof är mycket trångsynt om han inbillar sig att det bara är en endaste anledning till lugnet på Kappa
 

DeletedUser2616

Guest
Det ryktas om att det blandas & ges rätt friskt i olika delar av världen. Så allt är öppet för spekulationer enligt ryktet ;)
 

DeletedUser2425

Guest
Japp, du är faktiskt ute och cyklar. :)
Anledningen till att detta är en död server är för att den dominerades av i princip en allians så pass tidigt och pass länge att det helt enkelt var lönlöst för andra allianser att ens försöka. Det resulterade i att många prioriterar andra världar framför Kappa och det håller sig än idag. :)

Ryktas att det e nog mer du som e ute å cyklar eller försöker få upp hissen;)
Denna server e helt död pga att topp 3 inte e annat än fegisar som håller varandra i handen;)

Bävrarna e värst av dem alla. Allt e förstås ett rykte;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Bävrarna i alla fall försöker bjuda upp till dans. :) Ryktet säger också att topp 3 inte alls håller varandra i handen utan Bävrarna slåss mot alla SOI-allianser, MMT, Markopol och KECL. Men som alltid, "It takes two for tango..."

Vidare går ryktet om att spelarunderlaget är på tok för litet för att starta nya servrar med den frekvens som görs idag. Inte så konstigt att aktiviteten går nedåt när spelare slutar för en annan server med allt vad det innebär med IE etc. Att spelare är "fega" och väljer att sluta och inte stanna kvar och kämpa kan ju vi som är kvar inte göra så mycket åt. ;)

Att säga att spelare tycker servern är död pga. att spelare väljer annan server är något missvisande eftersom det knappt är 100 spelare som är att definiera som "aktiva" på den nyaste servern, Lambda. Med det knappa spelarunderlag är det tyvärr bara en tidsfråga innan Lambda också är död enligt vissa spelares sätt att se på problemet. Spelarunderlaget sprids ut på för många servrar enligt mig. Rätt eller fel, ingen aning...?

Nej, ryktet visar på att vi som är kvar måste bjuda till mycket bättre! Och då menar jag inte Bävrarna...

Schysst trash-talk Slabjak! Det måste ju betyda att du vill något med Kappa...? Det är bara att visa det i spelet också! ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2425

Guest
Ryktet säger ju att bävrarna å sur allianserna kör ihop.
Sedan vet alla att SoI har förbund med typ stort set alla på kappa.
KECL kör mot alla när vi var virus hoppade vi av förbunden mot dev.

Sen absolut e det helt korrekt rykte du säger om hur serven utvecklas pga för många.

Hahaha trash talk försöker ju hetsa lite;)
Ni borde nog kolla över er tango för just nu verkar det mer som en tryckare;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Bävrarna faktiskt bjöd upp till dans tillslut!
Dansen avbröts dessvärre efter halva låten, och dom fick glida tillbaka till bardisken för att fylla på självförtroende :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Bävrarna faktiskt bjöd upp till dans tillslut!
Dansen avbröts dessvärre efter halva låten, och dom fick glida tillbaka till bardisken för att fylla på självförtroende :)

Japp, det ryktas att man får hänga i baren istället eftersom vi får dansa själva...:( På tal om självförtroende, det ryktas att någon precis tappat tre städer. Vem kan det vara Lind3r? ;)
 

DeletedUser

Guest
Japp, det ryktas att man får hänga i baren istället eftersom vi får dansa själva...:( På tal om självförtroende, det ryktas att någon precis tappat tre städer. Vem kan det vara Lind3r? ;)
Hehe japp rykten säger att det är jag :)
Det ryktas vidare att ni måste känna er riktigt stolta efter allt motstånd jag gav er i dessa gigantiska städer som emellanåt har fått heta "Varsågoda" ;)
 

DeletedUser2503

Guest
Ryktas att man alltid blir lika förvånad när man numera kollar grepostats. Om ändå jag kunde ta 34 städer på en månad. Ryktas även att vi har en ny ledare i serverns poänglista samtidigt som BB förlorar städer. IE eller är det bara så att hon inte längre klarar av allt tryck? hmm...
 

DeletedUser1166

Guest
Ryktas att Arch Enemy har slut på Offtrupper då de bjudit på ca 150 tusen försvarskp de senaste dagarna.
 

DeletedUser

Guest
Vi tillhör dom givmilda i Kappa, så varsågod. Vi kommer säkert att bjuda på några till framöver.
 

DeletedUser2503

Guest
Ryktas att en ny allians m.h.a. räckor och mackor har tagit första plats i försvar. Girafferna vill tacka WRTW och dess vänner, då de aldrig hade tagit sig till nummer 1 på denna rank efter bara någon vecka (förbi alla allianser som funnits sedan start) utan dem.

Hälsningar
Holios, Kärleks Giraffen
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att en ny allians m.h.a. räckor och mackor har tagit första plats i försvar. Girafferna vill tacka WRTW och dess vänner, då de aldrig hade tagit sig till nummer 1 på denna rank efter bara någon vecka (förbi alla allianser som funnits sedan start) utan dem.

Hälsningar
Holios, Kärleks Giraffen

Grattis Holios! Inte illa att tagit sig förbi "alla" allianser som funnits sedan start, MMT och Markopol med andra ord. ;) Jag kan ju förvisso ha missat någon allians i topp-30 som jag inte har full koll på...? :eek:
 

DeletedUser1759

Guest
Grattis Holios! Inte illa att tagit sig förbi "alla" allianser som funnits sedan start, MMT och Markopol med andra ord. ;) Jag kan ju förvisso ha missat någon allians i topp-30 som jag inte har full koll på...? :eek:
Ryktas att det inte är så svårt när man har en kompott av fina spelare från runt om i "världen" o leds av Döds Drottningen ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att trätuggarna spinner vidare på sin ide om att dom dåliga spelarna ger bort enstaka städer till den bra spelaren där dom har det tungt.
 

DeletedUser2597

Guest
Det ryktas att trätuggarna spinner vidare på sin ide om att dom dåliga spelarna ger bort enstaka städer till den bra spelaren där dom har det tungt.

Ryktas att dom dåliga spelarna håller till i andra vällingdrickande allianser, då dom inte utvecklat trägnagartänder än.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att trätuggarna spinner vidare på sin ide om att dom dåliga spelarna ger bort enstaka städer till den bra spelaren där dom har det tungt.

Förutom det som wirf skrev i förra inlägget ryktas det också att Bäverfamiljen fungerar som en lagspelande allians där man hjälper varandra efter bästa förmåga. Som exempel skickar vi många barkbåtar till varandra över haven. Ni borde prova det någon gång. ;-)
 

DeletedUser

Guest
Förutom det som wirf skrev i förra inlägget ryktas det också att Bäverfamiljen fungerar som en lagspelande allians där man hjälper varandra efter bästa förmåga. Som exempel skickar vi många barkbåtar till varandra över haven. Ni borde prova det någon gång. ;-)

Ryktas att ni får ta och snida till fler barkbåtar framöver då dessa tydligen inte räckte till i lördags.
 
Topp