Det ryktas att...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det ryktas även att Korinth har skaffat sig en Akademi där en del av dessa fd leet spelare nu befinner sig :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det finns en ny moderator som inte har koll på Beta, och vill gärna få uppdateringar på vad som händer här ;)

Ös på med rykten så jag får en aning om vem som är vem, :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktet går att alla allianser på beta numera har hybris efter 1337's undergång
 

DeletedUser

Guest
Ryktet går att krig än en gång utbrytit. Då kan man bara fråga sig om det är för att den anfallande alliansen länge velat göra detta eller om de fått lite fyr röven av deras nya pojk-scout? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktet går att krig än en gång utbrytit. Då kan man bara fråga sig om det är för att den anfallande alliansen länge velat göra detta eller om de fått lite fyr röven av deras nya pojk-scout? :cool:

Det ryktas om att en IAP medvetet blev bruten och att "pojk-scoutens" allians inte accepterar sånt.
 

DeletedUser

Guest
Med att attackera krigsflyktingar som flyr sin kos? ^^ vad fan tror ni när ni ger dom skydds rum? Harr harr!
Men har hört lite nya rykten om att kriget inte direkt går så bra för de som förklarade det ^^ Tror bestämt de förlorat mer än dubbelt så många städer de tagit! Imponerande! :cool:
 

DeletedUser1118

Guest
Ryktas att 1337:arna drog med sig sin inaktivitet och att de flesta av dem säger att de ska sluta. (nästan alla städer som erövrats har varit under kontroll av Leetare..)

Ryktas även att de flesta athenare inte "deltar" i kriget med varken stöd eller attacker.

Men nu ska jag inte gå off-topic, kom med lite fler "rykten"! :cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1118

Guest
Dock så har ni hittilst bara erövrat inaktiva spelare, inte mycket att skryta om..:p
 

DeletedUser

Guest
Dock så har ni hittilst bara erövrat inaktiva spelare, inte mycket att skryta om..:p

Haha och du påstår att ni skulle ha mycket att skryta om? Tycker själv attackerna varit rätt så lama ;o Men bevisa gärna motsatsen! ^^
En allians med nästan dubbelt så många spelare att lyckas såhär "bra" Va ju inte direkt det man hade väntat sig.. Eller? xD :cool:
 

DeletedUser1118

Guest
Haha och du påstår att ni skulle ha mycket att skryta om? Tycker själv attackerna varit rätt så lama ;o Men bevisa gärna motsatsen! ^^
En allians med nästan dubbelt så många spelare att lyckas såhär "bra" Va ju inte direkt det man hade väntat sig.. Eller?

Påstod jag aldrig? ;)


Och vi har inte dubbelt så många spelare:

AthenaPoleis och MinervaPoleis = 107 spelare (stor inaktivitet..)
--
Krios kero ja Dios och Krios kero ja trios = 102 spelare

Dubbelt så mycket? Njaa...

Jag ligger på gränsen till IG i matte, och även jag kunde räkna ut att vi inte var dubbelt så många.... :p


"Ryktas det"
 

DeletedUser

Guest
Påstod jag aldrig? ;)


Och vi har inte dubbelt så många spelare:

AthenaPoleis och MinervaPoleis = 107 spelare (stor inaktivitet..)
--
Krios kero ja Dios och Krios kero ja trios = 102 spelare

Dubbelt så mycket? Njaa...

Jag ligger på gränsen till IG i matte, och även jag kunde räkna ut att vi inte var dubbelt så många.... :p


"Ryktas det"

Inte konstigt att det går dåligt ;o
 

DeletedUser

Guest
Dock så har ni hittilst bara erövrat inaktiva spelare, inte mycket att skryta om..:p

Jag håller helt med dig, det är inte mkt att skryta om!

Men tillbaka till ryktena: Det rytkas att Krios har skaffat en stor sopkvast för att ta väl hand om Antenas "inaktiva" städer, då Antenerna misslyckades att göra det själva. Det ryktas vidare att när den städningen är avslutat kommer Krios att fortsätta hålla det städat och klippa Antenerna. Huruvida det blir nåt att skryta om är upp till Antenerna och om dom väljer att fly till andra allianser (likt 1337) eller falla i inaktivitet. I vilket fall verkar Krios knappt nånsin ha nåt att skryta om ;)
 

DeletedUser1118

Guest
Inte konstigt att det går dåligt ;o

Bara för att jag har IG i matte betyder inte att jag inte kan tajma in anfall ;)

Ryktas att det inte händer något i kriget mellan Rebellion och Nike, men att Nike attackerar Athenapoleis då och då (men utan resultat..)

Ryktas även att det går väldigt bra för "RedEyedAlliance" i kriget mot världen..men är det allianslösa eller Nike de erövrar?


Men inte ska vi bråka i forumet..har inte sett något anfall av dig än, Devourer.
 

DeletedUser

Guest
...

Det ryktas att Krios alltid har legat steget efter och inte har någon aning om vad som händer.

Det ryktas även att Krios inte hade något att göra med 1337s undergång.

Ett till rykte är att Athena inte viker ner sig och krig på Beta kan endast tiden vinna.

Man kan även till lägga att Krios bara har tagit 3-4st städer som faktiskt har haft stöd i sig. Athena ligger på 4-5st städer...
 

DeletedUser1118

Guest
Haha nexton jag tror inte att han kan bråka i spelet det är därför han bråkar i forumet.

Han kan bråka i spelet, tror faktist Devourer har ganska bra krigs-taktiker..
Men han kanske inte ligger tillräckligt nära eller så har han inte haft tid..


Underskatta inte fienden, Dralban, alla allianser har hemliga knep ;)


Remake: Sant, 1337 dog av inaktivitet och då tog Ares/Nike chansen att erövra tillbaka sina städer, sen flydde 1337's ledning först av alla (förutom ZTS och grundaren för 1337's akademi (robin12), som bestod av f.d Imperial Army of Greece spelare (som gick under i kriget mot krios)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Krios alltid har legat steget efter och inte har någon aning om vad som händer.

Det ryktas även att Krios inte hade något att göra med 1337s undergång.

Ett till rykte är att Athena inte viker ner sig och krig på Beta kan endast tiden vinna.

Man kan även till lägga att Krios bara har tagit 3-4st städer som faktiskt har haft stöd i sig. Athena ligger på 4-5st städer...

Hehe, men hur man än vrider och vänder på poletten så tycker jag siffror talar sin del i vissa situationer. t.ex. poäng ökningen mellan 11/3(då Athena förklarade krig) tillochmed 16/3.
På den tiden har Krios ökat 240 231 i poäng
(tagit bort ökningen av nya allians medlemmar som gått med mellan datumen)
Och Athena har "ökat" med -24 095
Imponerande.. :eek:

Och tackar för de respektingivande orden Nexton! Försöker du flörta lite med mig? ;)
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp