P&P Zetas Historia

DeletedUser378

Guest
Tänkte be folket att komma med sin version av hur Zetas historia har sett ut än så länge.
Tänkte med detta försöka sätta ihop en komplett sammanfattning på hur servern har utvecklats sedan start och vad som har hänt där.
 

DeletedUser

Guest
Jag hade nog kunnat ge min version, samtidigt så är det ganska mycket hemligheter med mera... Men det funkar nog utan att avslöja dem
 

DeletedUser339

Guest
Finns inget Zetas historia, det heter kladdiga hestens era.
 

DeletedUser

Guest
Annars får man väll helt enkelt intervjua de 10 största ledarna och sedan bygga ihop en version av deras versioner. Då blir den mindre opartisk (eller åtminstonde partisk mot flera allianser)
 

DeletedUser378

Guest
Jobbigt att intervjua sig själv bara ;)
Tror inte jag kommer undan med tanke på att jag grundade servern första allians :p
 

DeletedUser678

Guest
Nå ja, jag kör Zetas historia som jag har uppfattat den, då jag själv inte spelar på servern så tror jag det kommer bli en ganska neutral lista, men men, den som lever får se.
Detta är som jag har uppfattat servern, alltså är det inte baserad på ren fakta, och därför kan detaljer inte stämma helt.

Början/starten
Hestarna har som jag ser det ett mycket stort försprång, då de är en premade allians, alla vet vart de ska starta osv. Andra allianser måste hela tiden fokusera på att värva medlemmar som man litar på och som man vill behålla. CN verkar ha lyckats mycket bra med detta. Jag spelade bara en aktiv dag på zeta, och det jag såg då var att det låg väldigt många hestar i toppen, vet inte hur det utvecklades sen. Men om jag inte minns fel så var det en spelare från CN som var först med två byar? :)

Början på slutet;)
De första erövringarna haglar och om jag inte är helt ute och cyklar så går väldigt många till hestarna. Statistiken som Lothoira presenterade i tråden "Top 10 allianser" så ser man klart och tydligt vilken allians som har tagit flest städer från andra topp allianser, nämligen hestarna. Samtidigt så början hestarna överskatta sig sjävla, och gör som jag har förstått det, sig ovän med mer eller mindre hela servern, något som verkar ha straffat dem?

Där servern är nu
Rykten har flugit omkring om att hestarna har skaffat både ett och två förbund, vem vet om detta stämmer? Som vanligt efter ett tag så blir det svårare att ta städer från top allianserna.
Får se vad som händer här näst, hur som helst verkar oddsen ha jämnat ut sig lite?

Kanske helt fel men men, ingen på servern kom ju med något :)
/benny, beeeni
 

DeletedUser

Guest
Nå ja, jag kör Zetas historia som jag har uppfattat den, då jag själv inte spelar på servern så tror jag det kommer bli en ganska neutral lista, men men, den som lever får se.
Detta är som jag har uppfattat servern, alltså är det inte baserad på ren fakta, och därför kan detaljer inte stämma helt.

Början/starten
Hestarna har som jag ser det ett mycket stort försprång, då de är en premade allians, alla vet vart de ska starta osv. Andra allianser måste hela tiden fokusera på att värva medlemmar som man litar på och som man vill behålla. CN verkar ha lyckats mycket bra med detta. Jag spelade bara en aktiv dag på zeta, och det jag såg då var att det låg väldigt många hestar i toppen, vet inte hur det utvecklades sen. Men om jag inte minns fel så var det en spelare från CN som var först med två byar?

Början på slutet
De första erövringarna haglar och om jag inte är helt ute och cyklar så går väldigt många till hestarna. Statistiken som Lothoira presenterade i tråden "Top 10 allianser" så ser man klart och tydligt vilken allians som har tagit flest städer från andra topp allianser, nämligen hestarna. Samtidigt så början hestarna överskatta sig sjävla, och gör som jag har förstått det, sig ovän med mer eller mindre hela servern, något som verkar ha straffat dem?

Där servern är nu
Rykten har flugit omkring om att hestarna har skaffat både ett och två förbund, vem vet om detta stämmer? Som vanligt efter ett tag så blir det svårare att ta städer från top allianserna.
Får se vad som händer här näst, hur som helst verkar oddsen ha jämnat ut sig lite?

Kanske helt fel men men, ingen på servern kom ju med något
/benny, beeeni
__________________
Lothoria! <3

I am Beeeni!

Synd den försvann. För den var bra.
 
Topp