Visa sekunder på översikten för bondbyarna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
När man går in och ska begära av bönderna på en ö (via översikten) så står det under varje bondby hh:mm när man kan begära igen. Jag vill ha hh:mm:ss så jag slipper slösa dyrbar tid med att sitta och trycka på ön upprepade ggr för att rutan ska uppdateras så jag ser om bönderna är redo.. Hade det stått med sekunder kunde man chillat lite istället.

(Ja ibland glömmer jag att ställa timern)
 

DeletedUser

Guest
När man går in och ska begära av bönderna på en ö (via översikten) så står det under varje bondby hh:mm när man kan begära igen. Jag vill ha hh:mm:ss så jag slipper slösa dyrbar tid med att sitta och trycka på ön upprepade ggr för att rutan ska uppdateras så jag ser om bönderna är redo.. Hade det stått med sekunder kunde man chillat lite istället.

(Ja ibland glömmer jag att ställa timern)

Håller absolut med. Jag vill kunna få ut mesta möjliga och vill veta om det är en halv minut kvar eller mindre. Vem vill inte få ut maximalt med resurser och slippa vänta då bondbyarna inte alltid är uppdaterade på kartan nu för tiden heller. En fin klocka där hade varit underbart :D
 

DeletedUser1337

Guest
Håller faktiskt helt med här. Konstigt att man inte gjort så från början.
 

DeletedUser678

Guest
du är dålig, håll bara tiden som oss andra spelare ist...
 

DeletedUser176

Guest
för att se om bondbyarna är klar nu förtiden måsta man uppdatera siden hela tiden eller så måste man ha en bondby uppe och det börjar bli lite jobbigt.. så jag håller helt och hållet med om att det vore bättre att det stod på sekunden istället för på minuten..
 

DeletedUser

Guest
Vore ju kul om någon från teamet kunde kommentera detta också.. Ingen mening att försöka förbättra ett spel när ingen bryr sig :-(
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp