Vilken allians tror ni på?

DeletedUser

Guest
GL har en fantastisk kärna av spelare som så länge de är med och spelar kommer hålla sin allians i toppen men tror ändå att Imperium Internum överlever er alla... mohaha ;)
 

DeletedUser

Guest
Svårt att tro på en allians som skriver detta i sin presentation "Vi är verksamma i alla hav. "

Samt att 90% av deras spelare inte ens har 10 städer...


När en allians är inne i top5 då kan man börja ana något, jag tror starkt på någon av de allianserna som ligger i top1 ;)

om du menar top 1 så hejar du på AA :p
 

DeletedUser378

Guest
Kan det vara så att Deedoc missat att GL fått flytta ner på andra platsen?
 

DeletedUser855

Guest
Till Toroden och Lothoria så ber jag er kolla datumet på posten, bara för vi kickat en del folk nyligen så innebär inte det någon förändring.

Men dumt o skriva på forum om man inte ens kan kolla datum på trådarna ;)
 

DeletedUser378

Guest
Till Toroden och Lothoria så ber jag er kolla datumet på posten, bara för vi kickat en del folk nyligen så innebär inte det någon förändring.

Men dumt o skriva på forum om man inte ens kan kolla datum på trådarna ;)

Har bara läst quoten som kom upp så antog att det var ett relativt nytt meddelande ;)

Men tror i övrigt att den befintliga topp trion kommer stå sig länge. Det som skulle sänka någon av dem är att för mycket folk tröttnar och slutar spela.
 

DeletedUser

Guest
Långsiktigt tror jag benhårt på Imperium Internum.... Vi har haft en spelidé och hållit oss till den under dem ett och ett halvt år som vi spelat. Snart tror jag vi avancerar ännu högre på rankingen... :)
 

DeletedUser855

Guest
Långsiktigt tror jag benhårt på Imperium Internum.... Vi har haft en spelidé och hållit oss till den under dem ett och ett halvt år som vi spelat. Snart tror jag vi avancerar ännu högre på rankingen... :)

Alliera sig med alla och sen gemensamt anfalla en allians?

I sådana fall funkar er plan bra :D
 
Topp