Vid en servers sluttid-nedräkning

DeletedUser2477

Guest
Tänkte att det kanske skulle vara också bra när en server ska stänga(vid nedräkningen) om att istället för att det står 1 dag kvar det kunde istället ticka ner 23 tim,,,22 tim,,,21 tim,,eftersom den kan ha olika bryttider i servarna beroende på uv bygget.

:)
 

DeletedUser2496

Guest
DEt är ytterst sällan som den sluttiden stämmer..
Har inte stämt på någon av de två servers jag spelat klart på.
Räkna med att den håller på +1-3 dagar efter att den tickat klart.. (om de inte fixat detta ännu)
 

DeletedUser

Guest
DEt är ytterst sällan som den sluttiden stämmer..
Har inte stämt på någon av de två servers jag spelat klart på.
Räkna med att den håller på +1-3 dagar efter att den tickat klart.. (om de inte fixat detta ännu)

Samma på Theta, rullade i nästan 2 dygn efter att det var 0 dagar kvar.
 

DeletedUser2477

Guest
DEt är ytterst sällan som den sluttiden stämmer..
Har inte stämt på någon av de två servers jag spelat klart på.
Räkna med att den håller på +1-3 dagar efter att den tickat klart.. (om de inte fixat detta ännu)

Jo jag vet det ---(du har inte förstått vad jag föreslår)
Just DÄRFÖR- PGA detta som jag kommer med förslaget att det kunde ticka ner i timmar (23 tim,,22 tim 21 tim) istället för att det står 1 dag vid nedräkningskylten(från 1 dag till o dagar -brytningspunkten) för att ha en bättre överblick när allt bryts,,,det slår ju över från 1 dag till 0 dagar en viss bryttid/klockslag dvs där det tar stopp för alla rankningar osv......så att alla kan veta bättre eller lättare tex när man ska dumpa sitt off/deff- dvs de som rivaliserar för högre rank i slutskedet sedan att det står 0 dgar EFTER i skylten i 1 eller 2 eller 5 dagar är då oväsentligt
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp