Version 2.13!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser1337

Guest
2.13 sa:
- Om assisterande trupper är involverade i en strid, får nu deras ägare också krigspoäng.
- Ny funktion för att bjuda in vänner: Bjud in en vän till en ö nära dig!
Äntligen! Två mycket efterlängtade uppdateringar! Synd att de kommer nu när så många bestämt sig för att sluta bara.
 

DeletedUser

Guest
- Om assisterande trupper är involverade i en strid, får nu deras ägare också krigspoäng.

menar du att de delar på kp eller att alla får den sammanlagda kpn från anfallen?

ifall det är det senaste blir det ett enormt övertag för försvararna.
 

DeletedUser

Guest
Detta kan prövas på dom engelska världarna där det redan är updaterat :D
 

DeletedUser

Guest
Hoppas detta även stabiliserar Zeta. Ser jag ett Response error till så kommer jag börja bita i gaffeln varje gång jag äter Men in Black style.
 

DeletedUser4

Guest
Mr Fork, du har inte svarat än på min fråga?

Vad menar ni med


Har poängen kraven sänks?

Hej Mace.

Dem har inte sänkts. Det är den tekniska aspekten och informationen som förbättrats.

Det ska vara rimligt att kunna nå eran för underverken, så det är ständig förbättring som krävs på den fronten.
 

DeletedUser962

Guest
Hej Mace.

Dem har inte sänkts. Det är den tekniska aspekten och informationen som förbättrats.

Det ska vara rimligt att kunna nå eran för underverken, så det är ständig förbättring som krävs på den fronten.


Tack för svaret :)

OK, då har ni förlorat en spelare, kommer inte fortsätta så länge till om inte kraven sänks, 16 månader är för lång tid att vänta ( på ett ungefär )
Så jag hoppas att du/ni kan ordna något så att kraven kan sänkas
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Förstår inte det här med att dra och släppa meddelanden och rapporter. Förvisso går det att dra och släppa men dom stannar ju för sjutton inte kvar där vart jag släpper dom :)

Vart är det meningen att man ska kunna släppa dom?
 

DeletedUser1337

Guest
Förstår inte det här med att dra och släppa meddelanden och rapporter. Förvisso går det att dra och släppa men dom stannar ju för sjutton inte kvar där vart jag släpper dom :)

Vart är det meningen att man ska kunna släppa dom?
Den hade jag helt missat, men en mycket bra fråga nu när jag provade. Går inte att dra rapporter till varken meddelanden eller forum. What's the point?

Edit: Enligt folk som använder sig av mappar i spelet så är det tydligen det som det är till för. Smidigt för den som känner ett behov av att ha mappar :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hur fungerar det nu? Någon förändring?

Lite bättre men bläddrar man mellan många städer hänger den inte alltid med..

Förövrigt vore det förbannat jävla bra om det hade stått i förändringarna att man inte längre kan stödja en stad utan gud med mytiska enheter... bara en liten hint om det vore riktigt trevligt så man inte får reda på det när det är anfall på väg mot en stad och trupperna vänder i hamnen..
 

DeletedUser

Guest
Den hade jag helt missat, men en mycket bra fråga nu när jag provade. Går inte att dra rapporter till varken meddelanden eller forum. What's the point?

Edit: Enligt folk som använder sig av mappar i spelet så är det tydligen det som det är till för. Smidigt för den som känner ett behov av att ha mappar :D

Japp man kan dra dom till olika mappar när man har dessa uppe.
 

DeletedUser

Guest
ett förslag till nästa uppdatering... gör så att endast mystiska enheterna återvänder hem istället för hela lasten så att säga!
 

DeletedUser4

Guest
Lite bättre men bläddrar man mellan många städer hänger den inte alltid med..

Förövrigt vore det förbannat jävla bra om det hade stått i förändringarna att man inte längre kan stödja en stad utan gud med mytiska enheter... bara en liten hint om det vore riktigt trevligt så man inte får reda på det när det är anfall på väg mot en stad och trupperna vänder i hamnen..

- Mytiska enheter som försöker assistera städer med en annan gudom får nu en rapport med sig om att de blivit hemskickade.

Är inte det lite av det du tänker på? Eller är jag ute och cyklar?

ps. (edit) kan hålla med om att formuleringen och översättningen är knas. ds.
 

DeletedUser

Guest
- Mytiska enheter som försöker assistera städer med en annan gudom får nu en rapport med sig om att de blivit hemskickade.

Är inte det lite av det du tänker på? Eller är jag ute och cyklar?

ps. (edit) kan hålla med om att formuleringen och översättningen är knas. ds.

japp eftersom det står städer med annan gudom ingenting om igen gudom.

Sen är det tydligen så att städer utan gud som hade mytiska enheter i sig innan uppdateringen fortfarande har kvar om i sig.. känns lite skumt..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp