vanliga frågor

  • Trådstartare DeletedUser1577
  • Start datum

DeletedUser1577

Guest
vanliga frågor!


varför ska jag inte köpa trirem istället för birem dom har ju mer försvar?

därför att dom drar mer mat i bondgården och vi vill ta vara på allt kött så därför ska du bygga birem.

birem 160 deff 8 kött (20 deff per kött)
trirem 250 deff 16 kött (15,625 deff per kött)


varför ska jag inte bygga en marknadsplats i min anfallsstad man får ju mer poäng?

du får mer poäng men mindre mat. du ska ju ändå bara bygga gubbar i anfallsstaden.

ahhhhhhhhhhhhhhh! jag har slut på råvaror vad gör jag?

du kan fråga kompisarna i din allians om du kan få lite råvaror. för att bygga ut råvaroproduktionen.
Du kan också råna en bondby. välj "alla enheter" i så fall.

Du kan också skaffa hera och välja den gudomliga kraften "nöjhet" (den ger 50% mer råvaruproduktion i 4 timmar)


henrik45
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
vanliga frågor!

[/b]ahhhhhhhhhhhhhhh! jag har slut på råvaror vad gör jag?[/b]
du kan fråga kompisarna i din allians om du kan få lite råvaror. för att bygga ut råvaroproduktionen.
Du kan också råna en bondby. välj "alla enheter" i så fall.

Du kan också skaffa hera och välja den gudomliga kraften "nöjhet" (den ger 50% mer råvaruproduktion i 4 timmar)


henrik45

Eller så farmar man spelare på sin ö...
 

DeletedUser

Guest
varför ska jag inte bygga en marknadsplats i min anfallsstad man för ju mer poäng?

du för mer poäng men mindre mat. du ska ju ändå bara bygga gubbar i anfallsstaden.


En marknadsplats används ju till mer än att öka poäng.
 

DeletedUser

Guest
Nope, marknaden är en ren poängbyggnad.. Ingen direkt funktion, lite som kasernen.
 

DeletedUser

Guest
Ska vi prata om poängbyggnader så är ju muren den värsta farmslukaren. Skit i mur och lägg resurserna på biremer istället.
 

DeletedUser285

Guest
Äsch MAXA alla städer så går det fortare att bygga upp sig... :D
 

DeletedUser

Guest
vanliga frågor!

varför ska jag inte köpa trirem istället för birem dom har ju mer försvar?

därför att dom drar mer mat i bondgården och vi vill ta vara på allt kött så därför ska du bygga birem.

Kan du utveckla det här lite mer? Förstår inte riktigt
 

DeletedUser378

Guest
Vill ni vara så vänliga och tänka på hur ni bemöter varandra i den här tråden.
 
Topp