Vad händer med KP om man blir nollad...?

DeletedUser

Guest
Just nu har jag kp för 7 städer men då jag är under konstant anfall så misstänker jag att jag kommer förlora mina städer denna vecka.

När jag blivit nollad så flyttas jag till ett mer "lugnt" område i Värld PI, så mecket är jag med på.

Men vad händer med mina KP blir även de nollade eller har jag de kvar så att man snabbt kan växa i det nya området.

Har för mig att när jag nollades i värld Alpha så hade jag kvar mina KP.

Vad är det som gäller i Värld PÅ...!

Jacques de Molay
 

DeletedUser2477

Guest
Om du förlorar alla dina städer så nollställs dina stadsplatser,förutom 2 st, hade du fler än 3 städer så bibehåller du 3 st stadplatser,( de kp du har förtjänat bibehåller du även de som du intehar gjort TT för) rekommenderar att du grundar eller erövrar en stad längre ifrån,alltså till *lugnare vatten* och då om du har 1 stad kvar så bibehåller du alla dina antal stadsplatser(tips).
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eller att du ber alliansen som anfaller dig om fredning nog länge för att få grunda en stad på annat håll innan de fortsätter med att försöka ta över de du har i det gamla området!

De är så onödigt att nolla spelare egentligen så jag brukar alltid ge en spelare som ligger i riskzonen den chansen i alla fall :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Håller med Molly, fråga de som anfaller. De flesta är sjyssta spelare som låter dig grunda en stad :)
 

DeletedUser3025

Guest
håller med jag oxå. är dålig still att nolla nån=/
 

DeletedUser3025

Guest
jag råkar gilla ollon =) så hellre ollad än nollad =D
 
Topp