Vår encyklopedi!

DeletedUser4

Guest
Hej allihopa!

Har du någon gång suttit och läst vår hjälp, samtidigt som du känt att något saknats?

Om du tycker något har missats, ber vi dig att posta det här!

Förslag eller språkfel mottages gärna!

Vår encyklopedi hittar du här!
 

DeletedUser

Guest
Har ni några frågor om encyklopedin (wikin) kan ni antingen skapa ett konto och prata med mig på min diskussionssida, eller så kan ni skicka PM till mig här på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Har inte han som gud än och lär inte skaffa på ett tag så har inte all info :)

Sen orkar jag inte heller...
 

DeletedUser378

Guest
Har funderat lite på det med wikin. För att skriva där kan man göra ett konto på själva wikin och skriva via det eller slänger man ihop det i en tråd här på forumet?
 

DeletedUser

Guest
Du registrerar ett konto på wikin och skriver via det på wikin.
 

DeletedUser

Guest
Har funderat lite på det med wikin. För att skriva där kan man göra ett konto på själva wikin och skriva via det eller slänger man ihop det i en tråd här på forumet?


Du registrerar ett konto på wikin och skriver via det på wikin.


Man behöver inte vara rädd för att göra "fel" på wikin heller. Jag går och kollar alla nya uppdateringar och putsar till det som inte blivit helt rätt. Precis som de skriver på Wikipedia: Var djärv (be bold).
 

DeletedUser2215

Guest
Ja det är att det inte står hur man erövra andra städer
 

DeletedUser

Guest
Hur man använder BB-koder kan jag inte hitta där. Lite märkligt att en sådan "bas-funktion" fortfarande inte står med ca 2år senare...

Sen är förkortningarna helt uppåt väggarna. Vem använder FS om Brandskepp t.ex? På de engelskspråkiga såklart, men sist jag kollade så talas det svenska på denna sida.
 

DeletedUser

Guest
Hur man använder BB-koder kan jag inte hitta där. Lite märkligt att en sådan "bas-funktion" fortfarande inte står med ca 2år senare...

Sen är förkortningarna helt uppåt väggarna. Vem använder FS om Brandskepp t.ex? På de engelskspråkiga såklart, men sist jag kollade så talas det svenska på denna sida.

Nu finns det en sida om BB koder =)

Något annat ni saknar?

http://wiki.se.grepolis.com/wiki/BB_koder
 

DeletedUser2962

Guest
Jag håller med quazi!

Förkortningarna är ju helt fel, knappt någon som är rätt :mad:

Brandskepp- ska vara BS
Birem- ska vara Bir
Riktigt liv-Rl Helt fel!:p Men brukar säga irl!

Behövs en rejäl uppdatering på dessa, men kanske är svårt för dig Saphira ;)
Kanske är lite mycket begärt, men du kan väl göra ett försök :)
 

DeletedUser

Guest
Ingenting är för svårt :)

Ska i de närmaste uppdatera Premiumsidan, då flera funktioner saknas, men förkortningarna hamnar på min to do list
 

DeletedUser1057

Guest
Jag har sökt svar på hur jag kan tolka bondgårdens väderkvarn
Har fattat att allt är bra när den snurrar för vinden
Men den står också stilla
Och står still utan seglen satta.
Det kan t o m hända att vingarna har 'trillt av'
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp