P&P Världspolitiken :)

DeletedUser285

Guest
Så för er som undrar hur diplomatin ser ut på ETA kan jag väll göra en lite satiriskt syn på det hela.. :)

FN allianserna:
Saggitis: Usa även kallat med ledare som tror att de kan ta vad de vill genom att alliera sig med hela världen under vissa former av hot(?) för att sedan en efter en bryta sina samarbeten för att äta upp dessa allianser :)

Aela Iacta Est: Israel även kallat lillebror till USA som inte vågar mkt annat än lyda när Storebror USA säger vad de vill :)

Numeros: Den nya i familjen skulle kunna jämföra dessa med Irak innan 1990... Usa stödjer dessa fullt ut.. säljer vapen och ger stöd etc etc..
Men vad händer sen? Jag vi vet vad som hände i IRL får se om Jasko oc kommer göra samma sak i spelet.. ;)

Numinus: Är väll så betydelsefull som en provins i Irak så.. :)


Sen har vi terrorhörnan:
Rokkoko: Riktigt jobbigt land.. En evighetsplåga för USA.. typ som Nordkorea.. Enda skillnaden från nordkorea är väll att Rokkoko är såvitt jag vet en hyffsad demokrati iaf inom ledningen...

TLoW: Såvitt jag förstått så är dessa också med i terrorhörnan..
Den ryskevargen? eller är det björnen? Äsch Tjetjener är de allihopa!!!
Terror 4 life =)

REsteraden allianser på denna server har så vitt jag vet inte valt sida ännu..
FN, eller Terrordåd..
Eta's framtid ligger i era händer.. ;)
 

DeletedUser678

Guest
Tycker det var en bra summering hur världspolitiken ser ut.

Dock hade du väl kunnat få in Libyen?
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle nog säga att Numerus/Numinus och Alea Iacta Est bestämmer helt själva vad de vill göra. Vi hotar oss inte till förbund.
 

DeletedUser1560

Guest
wtF... ;)

De får nog fler att hoppa på tåget snart, haha


Fler på Tåget,,,

Menar du flera som ni vill ha förbund med eller rent allmänt...

Såvitt jag vet så var väl ni ute efter förbund med Num...
Att det lockar mer att samarbeta med oss kan ha att göra med hur R-spelare samt ledning är kända för att behandla sina förbund...

Tycker egentligen att opeth´s "satyr" egentligen passar in bättre på rokkoko...
Menar på att, bara för att ni inte fick igenom förbundet som ni var ute efter så gör det ju inte oss till "FN"...

Testa att ligga steget före nästa gång ;)

BTW,,,
Hur kom jag in i satyren? Jag som som inte har nått att göra med nått...
:eek::eek::eek::p
 

DeletedUser

Guest
Fler på Tåget,,,

Menar du flera som ni vill ha förbund med eller rent allmänt...

Såvitt jag vet så var väl ni ute efter förbund med Num...
Att det lockar mer att samarbeta med oss kan ha att göra med hur R-spelare samt ledning är kända för att behandla sina förbund...

Tycker egentligen att opeth´s "satyr" egentligen passar in bättre på rokkoko...
Menar på att, bara för att ni inte fick igenom förbundet som ni var ute efter så gör det ju inte oss till "FN"...

Testa att ligga steget före nästa gång ;)

BTW,,,
Hur kom jag in i satyren? Jag som som inte har nått att göra med nått...
:eek::eek::eek::p

Märks att du inte har så stor koll. haha
Sedan får man väl tycka vad man vill om Opeths satir.

Jag tycker den var ganska träffande. haha
 

DeletedUser1915

Guest
Så för er som undrar hur diplomatin ser ut på ETA kan jag väll göra en lite satiriskt syn på det hela.. :)

FN allianserna:
Saggitis: Usa även kallat med ledare som tror att de kan ta vad de vill genom att alliera sig med hela världen under vissa former av hot(?) för att sedan en efter en bryta sina samarbeten för att äta upp dessa allianser :)

Aela Iacta Est: Israel även kallat lillebror till USA som inte vågar mkt annat än lyda när Storebror USA säger vad de vill :)

Numeros: Den nya i familjen skulle kunna jämföra dessa med Irak innan 1990... Usa stödjer dessa fullt ut.. säljer vapen och ger stöd etc etc..
Men vad händer sen? Jag vi vet vad som hände i IRL får se om Jasko oc kommer göra samma sak i spelet.. ;)

Numinus: Är väll så betydelsefull som en provins i Irak så.. :)


Sen har vi terrorhörnan:
Rokkoko: Riktigt jobbigt land.. En evighetsplåga för USA.. typ som Nordkorea.. Enda skillnaden från nordkorea är väll att Rokkoko är såvitt jag vet en hyffsad demokrati iaf inom ledningen...

TLoW: Såvitt jag förstått så är dessa också med i terrorhörnan..
Den ryskevargen? eller är det björnen? Äsch Tjetjener är de allihopa!!!
Terror 4 life =)

REsteraden allianser på denna server har så vitt jag vet inte valt sida ännu..
FN, eller Terrordåd..
Eta's framtid ligger i era händer.. ;)


Haha klockrent xD

Dock kan jag inte hålla med om saker, så du menar att jag hotar mig till allierade? Har aldrig hotat, endast erbjudit dem Rokkoko & TLoW städer! :D
& Än så länge har vi hållit de vi erbjudit? :) Sen blir de väll mer NATO emot Warsavapakten? :)
 
Topp