DeletedUser
Guest
Som talesman för en utav de mindre allianserna så vill jag påpeka att det här är en utmärkt idé! Vi vill också vara med och spela, men som det ser ut nu så är det väldigt svårt.
Sen vill jag tillägga att en del utav de stora allianserna faktiskt låter mindre spelare flytta på sig och inte bara kör över dem. Detta är vi väldigt tacksamma för.![]()
Ja det är bra att det finns vissa spelare/allianser som låter bli att gå all in för att nolla spelare. Men tyvärr är det inte alla som resonerar så. Spelet ska ju vara roligt och varken gynnar det spelvärlden och dess spelare eller innogames att spelare nollas i häxjakten som vissa allianser kör med. För vem vill spela på en värld där bara 3-4 toppallianser krigar eller till slut kör byggare bob stuket?
Jag tycker att alla större spelare/allianser borde överväga deras krigande. Krig är spelet men kriga då emot jämnbördiga när ni tagit era lätta städer. För på sikt gynnar det alla. För hur roligt är det egentligen att köra 4-5 spelare plus eventuella förbund mot en och samma spelare och ta stad efter stad? är det inte roligare att kriga emot de som kan göra lite motstånd?
Vore faktiskt roligt att se någon från topp allianserna kommentera denna tråd. För vi alla vill väl ha roligt på denna värld oavsett vän/fiende?