Värld Epsilon (disk)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
schyyyyyyyysh kungen talar

Jag undrar vilka gudar som kommer finnas?:confused:
Är det några nya gudar eller samma
 

DeletedUser

Guest
gaffel, när kan grepolis 2.0 tänkas komma ut? kommer den i mars?
 

DeletedUser845

Guest
Förstår inte varför ni ska ha moral i 12 månader, det är ju samma sak som att ha moral för evigt egentligen.
Ingen i svenska grepolis gillar moralsystemet då det förstör i allianskrig mellan 2 stora allianser. I varje undersökning som ni har gjort här så har ju folk tjatat emot moralen, ändå har ni kvar den ;/.
 

DeletedUser4

Guest
Förstår inte varför ni ska ha moral i 12 månader, det är ju samma sak som att ha moral för evigt egentligen.
Ingen i svenska grepolis gillar moralsystemet då det förstör i allianskrig mellan 2 stora allianser. I varje undersökning som ni har gjort här så har ju folk tjatat emot moralen, ändå har ni kvar den ;/.

För att vara snälla mot nybörjarna/de med lägre poäng, så nu sätter vi en tid på det istället. Så går den i alla fall ut.

Tyvärr är det inget jag/vi kan göra på de gamla världarna. Så Epsilon är den nya med tid på moralen. Kommer öppna världar med lägre tid och variera mig lite.

Kom med förslag, alltid välkommet och uppskattat! :)

gaffel, när kan grepolis 2.0 tänkas komma ut? kommer den i mars?

Tyvärr ingen aning. Hoppas att det lossnar i slutet av Mars åtminstone.

Jag har själv spelat på 2.0 och älskar uppdatering, håller tummarna för att ni också gör det.
 

DeletedUser

Guest
Är inte 12 månader onödigt långt?

på ett år så hinner det komma minst 5 världar till, så Epsilon lär inte bli populärt när det byts
 

DeletedUser4

Guest
Är inte 12 månader onödigt långt?

på ett år så hinner det komma minst 5 världar till, så Epsilon lär inte bli populärt när det byts

Då gör vi en "deal". Vi kör en omröstning när det gått 6 månader på om den ska tas bort eller vara kvar.

Vad säger du om det? :)
 

DeletedUser

Guest
Kan ni inte sätta en gräns på 10 medlemmar och endast 1 förbund och att man ej får ha IAP eller Alliera sig med någon. Man ska ej heller få ha akademier. Kan ni ej ha enhetshastighet 1.5 för att göra en ändring och världshastighet 5.0? skulle va sjukt skoj :)!

Moral aktivt i 3 månader sedan har man nästan slutat på världen ju...
 

DeletedUser

Guest
Moral

Självklart skall moralen vara kvar.
Det finns alldeles för många stora som på ett väldigt enkelt sätt vill växa sej stora på små spelares bekostnad.

Utan att nämna någon vid namn så gäller kortfattat att de som inte vill ha någon moral begränsning i spelet, saknar även sunt förnuft och skulle aldrig göra något annat än utrota samtliga små för dessa kan inte göra motstånd.

Personligen skulle jag se att moralen var dubbelt så stor som i dag, för att undvika att stora konstant ger sej på de små spelarna.

Som del hävdar att det är orättvis i allians krig.. nej det är det inte. Finns ingen anledning för en spelare med ex. 400,000-eller mer poäng att ge se på någon med 50 k.
 

DeletedUser4

Guest
Tråkigt världen ser ut som gamma och delta...

Då får du mer än gärna framföra ditt förslag på hur du vill ha inställningarna.

Knock yourself out. :)

Kan ni inte sätta en gräns på 10 medlemmar och endast 1 förbund och att man ej får ha IAP eller Alliera sig med någon. Man ska ej heller få ha akademier. Kan ni ej ha enhetshastighet 1.5 för att göra en ändring och världshastighet 5.0? skulle va sjukt skoj :)!

Moral aktivt i 3 månader sedan har man nästan slutat på världen ju...

Samma gäller dig, in och skriv i tråden för förslag på inställningar!
(http://forum.se.grepolis.com/showthread.php?p=10551#post10551)

Självklart skall moralen vara kvar.
Det finns alldeles för många stora som på ett väldigt enkelt sätt vill växa sej stora på små spelares bekostnad.

Utan att nämna någon vid namn så gäller kortfattat att de som inte vill ha någon moral begränsning i spelet, saknar även sunt förnuft och skulle aldrig göra något annat än utrota samtliga små för dessa kan inte göra motstånd.

Personligen skulle jag se att moralen var dubbelt så stor som i dag, för att undvika att stora konstant ger sej på de små spelarna.

Som del hävdar att det är orättvis i allians krig.. nej det är det inte. Finns ingen anledning för en spelare med ex. 400,000-eller mer poäng att ge se på någon med 50 k.

Precis. Finns alltid två sidor av ett mynt.
 

DeletedUser4

Guest
jag tycker det är dåligt att man ska ha olika världshastigheter kunde man inte bara på alla världar ha samma världshastighet så skulle det bli enkelt

Hade inte det blivit väldigt enformigt med samma hastighet på alla världar?

Någon variation måste vi ju ändå ha kan jag tycka. :p
 

DeletedUser

Guest
kan ni inte sätta en gräns på 10 medlemmar och endast 1 förbund och att man ej får ha iap eller alliera sig med någon. Man ska ej heller få ha akademier. Kan ni ej ha enhetshastighet 1.5 för att göra en ändring och världshastighet 5.0? Skulle va sjukt skoj :)!

Moral aktivt i 3 månader sedan har man nästan slutat på världen ju...

yay! Hardcore!!! :d
 

DeletedUser1173

Guest
belägringar

kommer man aldrig bli tvungen att belägra en stad innan man intar den på grepolis? :( Skulle vara fett najs om man typ var tvungen att klara en belägring i två dagar samt en blockad för att ta staden:)
 

DeletedUser845

Guest
Alltså nybörjare är ju redan skyddade av att de börjar så långt ifrån alla andra om de börjar sent. När jag var ny i detta spelet så började jag på alfa där det inte finns någon moral t.ex, tror inte jag hade fått ett enda anfall mot mig när jag hade nått upp till 80k, så jag anser att det är fullständigt onödigt och bara förstör spelet för de som spelar det aktivt och betalar pengar för att spela.

Det saboterar ju för så otroligt många specialsituationer, dessutom har ju de 2 senaste världarna som kommit redan haft moral?
 

DeletedUser

Guest
Tycker de låter as roligt!

men varför kan vi inte köra som en speed omgång på TW här på grepolis:D skulle vara fett roligt och på den speeden kan man ha en kö som kan hjälpas åt och i varje allians bara två spelare:D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp