Utmärkelser dagens anfallre försvinner?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tänkte kolla om det här är ett fel eller ifall det ska vara så i 2.0

Jag har fått 4st utmärkelser för dagens anfallare (kan vara 3) men i mina utmärkelser så finns det bara 1 som är den senaste. Är det meningen att de gamla ska försvinna eller?? Lite skumt att ens ge ut utmärkelserna då.
 

DeletedUser176

Guest
det har hänt mig med.. har fått två men har bara en
 

DeletedUser962

Guest
Och varför får man dagens Anfallare för t.ex 30/5 när det var den 29/5 man anföll folk?
 

DeletedUser1115

Guest
Antagligen för att man får den 00:00 alltså första minuten på dygnet;)
 

DeletedUser

Guest
En kommentar om att ni har sett tråden eller liknande hade uppskattats.
 

DeletedUser378

Guest
Jag har absolut sett tråden. Men eftersom jag inte kan ge dig ett ordentligt svar så vet jag inte riktigt vad jag skall skriva.
Men kan säga som så att när jag kollar på mina egna utmärkelser från alfan så finns samtliga med fortfarande.
 

DeletedUser

Guest
Jag har absolut sett tråden. Men eftersom jag inte kan ge dig ett ordentligt svar så vet jag inte riktigt vad jag skall skriva.
Men kan säga som så att när jag kollar på mina egna utmärkelser från alfan så finns samtliga med fortfarande.

Jag förutsätter att du varit här och läst. Tänkte mest på att på 48h så borde väl någon som faktiskt är admin på en värld eller liknande hunnit kolla igenom frågorna.
 

DeletedUser

Guest
Någon får gärna skicka detta via "supporten" på värld Zeta, så ska jag vidarebefordra det till rätt person!

(skriv gärna när ni gjort det, så jag inte bli bombad i supporten,

Mvh DevilRider,
Admin på Zeta.

Här ser jag det inom 24h
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha ofta zigvard har "kända citat av mig" som signatur. Liksom vem vill typ skryta om det haha.
 

DeletedUser378

Guest
Haha ofta zigvard har "kända citat av mig" som signatur. Liksom vem vill typ skryta om det haha.

Och detta hade absolut ingenting med topic att göra.

Hänvisar till följande sektion inom forumsreglerna:
Inlägg
Svara bara med inlägg som hör till trådens ämne. Om du inte kan posta ett vettigt inlägg så avstå från att svara, detta gäller speciellt svar av typen ”lol” eller ”rofl”. För att undvika att upprepa ett svar som redan getts så rekommenderar vi att läsa hela tråden innan du svarar.
 

DeletedUser378

Guest
Att hålla sig till topic gäller dig också Zigvard.

Kan tillägga att off topic inlägg enligt straffskalan ger 3 straffpoäng för 1 månads tid.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Den här tråden kan låsas. har skickat till support och det är skickat till tyskarna eller nått
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp