Unseen Legends - Historia

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Efter noga övervägande beslutade vi i UL att lägga ner efter att ha kämpat mot Inaktivitet en lång tid!
Eftersom spelarna inte växte och gjorde sitt för alliansen så bestämmde vi oss för att Upplösa alliansen!

Vi har nu istället skapat The Choosen Ones för dom utvalda från UL och några mer Från övriga världen!

Detta Skriver jag bara för att UL medlemmar samt andra ska behöva fundera vad som har hänt!
 

DeletedUser

Guest
Det kom en fågel och viskade i mitt öra att Unseen Legends styrdes av alliansens ledare och vice ledare. Fåglarna var de som förstod att alliansen inte funkade med en ledare som inte kan styra, sätter inga gränser och liknande.
 

DeletedUser

Guest
Det kom en fågel och viskade i mitt öra att Unseen Legends styrdes av alliansens ledare och vice ledare. Fåglarna var de som förstod att alliansen inte funkade med en ledare som inte kan styra, sätter inga gränser och liknande.


Troligen är det The Resistance som viskat detta till er om jag har gissat rätt?
Sen så är de så att De fanns en viss obalans i Unseen Legends och de e därför vi valde att starta nytt!
Sen Kunde ledningen i UL varit bättre de håller jag absolut med om!
 

DeletedUser

Guest
Okej, jag förstår. Håller tummarna för er. Jag avslöjar inte vem som viskade det i mitt diplomatiska öra. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jo vi gör vårat yttersta för att få bättre aktivitet och siktar mot toppen!

Diplomatiskta PM är välkommna till mej då vi söker vår Första Sammarbets-Partner !

Lycka till Predators tror världen är eran faktiskt
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja de e Sant att den nya alliansen har slagit igenom bätrre har har en bättre Struktur och Bättre aktivitet o.s.v!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp