Undersökning Bör WoL byta Alliansbild? Rösta nu

Bör WoL byta alliansbild igen?

  • Ja

    Röster: 19 59,4%
  • Nej

    Röster: 13 40,6%

  • Totalt antal röstare
    32
  • Enkät stängd .

DeletedUser

Guest
Hej alla,

Jag tycker att det är på tiden att vi har en undersökning.

Enligt mig så lyckades WoL byta från en dålig alliansbild till en som är ännu sämre. Har ni inte sett den än så kolla på deras alliansprofil så ser ni detta moderna konstverk... Jag vill hjälpa WoL's förtryckta massa som jag antar inte fått vara med och välja bild till att revoltera och kräva en bättre bild som motsvarar deras image som deltas största allians... Tycker att det vore synd om de skall förknippas för evigt med My little pony dockor oavsett om Godlajk älskar att leka med dem eller inte...

Eller så röstar ni nej och tycker att bilden motsvarar den image som WoL har.

Oavsett så vill jag gärna se er rösta...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag röstade nej för jag är rädd det kommer kanske bli ännu värre nästa gång.
Ser ingen uppåtgående spiral här direkt....:):)
 

DeletedUser

Guest
Jag röstade nej för jag är rädd det kommer kanske bli ännu värre nästa gång.
Ser ingen uppåtgående spiral här direkt....:):)

Nu skall vi inte vara så negativa de kan nästan inte hitta än sämre bild... Danzap...

Jag tycker faktiskt synd om dem ingen borde behöva genomlida en så ful bild...
 

DeletedUser

Guest
jag tror du bara är sur för att inte du kan komma på så "Fina" bilder :D


en bild på dig borde kanske vara bättre då kan vi snaka om "fullt" :p


Mvh Godlajk :cool:
 

DeletedUser

Guest
En oväntad röst var denna kanske. Men jag röstade JA för jag gillade förra bättre och är inte så förtjust i denna...
 

DeletedUser

Guest
Antipatter, du är patetisk som fortsätter att tjata om det här, det är väl deras sak vilken bild dem har, och för övrigt så spelar ju inte allians bilden någon roll alls, utan dem bakokm bilden...
 

DeletedUser

Guest
Antipatter, du är patetisk som fortsätter att tjata om det här, det är väl deras sak vilken bild dem har, och för övrigt så spelar ju inte allians bilden någon roll alls, utan dem bakokm bilden...

Nja jag förklarade i ganska många ord varför alliansbilden var viktig... Om du bryr dig om att läsa det i de andra trådarna så ser du varför jag tycker så..

WOL har ju också röstat här... Det är bara Godlajk som försökt dra ner nivån i denna tråden och nu är det du också...

Jag ser det som att jag hjälper dem samtidigt som jag får mig garv...
 

DeletedUser

Guest
Antipatter, du är patetisk som fortsätter att tjata om det här, det är väl deras sak vilken bild dem har, och för övrigt så spelar ju inte allians bilden någon roll alls, utan dem bakokm bilden...

Tänk på ditt ordval o glöm inte våra regler :cool:
 

DeletedUser

Guest
WoL dags att lyssna på timinius och byta alliansbild... kanske bör ni utse honnom till er image minister också... om ni utser honnom till försvarsminister så som börjligan gjorde så kanske han byter sida igen...
 

DeletedUser

Guest
WoL dags att lyssna på timinius och byta alliansbild... kanske bör ni utse honnom till er image minister också... om ni utser honnom till försvarsminister så som börjligan gjorde så kanske han byter sida igen...

Var rekryterare när jag var med dem ;)
 

DeletedUser

Guest
Asgarvar det är ju ännu bättre... istället för att rekrytera nya spelare så rekryterade du dig själv till den värsta fienden...

Du har verkligen ingen skam Timinius eller hur...

anti, tinitus är p.12 tillsammans med geggan, ska bli kul att ta deras städer...:D
 
Topp