Tyst minut!

DeletedUser

Guest
Efter nyheterna om vad som skett i Paris inatt så vill Blå Brigad att införa en freds dag 14 november.

Fruktansvärda händelser har skett.

Så sista jag som ledare av BB vill göra e sitta och kriga.

Vill att alla ni ledare för resp allianser skriver om ni även kommer att respektera freden.

Blå Brigads medlemmar fördömer det som skett och all terror handling.

Mvh
NoPo
 

Hallström

Member
Verkar inte som bror duktig och hans vänner respekterar detta heller

[report]d002a8c7a8c479b85862eba235c0dfbd[/report]
 
Senast ändrad:

DeletedUser2483

Guest
Skriver som slaskemon angående det:

respektlöst...
 

DeletedUser

Guest
kan bara beklaga o åtgärder gjorda.

Men att göra detta till en stor sak när ingen skadat gjord o utrett redan ing.

De e respektlöst!!!

Vill ni hålla på med sådant vänligen använd annan tråd
 

DeletedUser2483

Guest
Ingen stor sak utan mest vi konstaterade detta. Inget respektlöst alls utan jag gav dem rapporten enbart och tyckte det var konstigt då det var på ert intiativ(som var bra gjort) och därför ni kommer få mera kritik ifall ni inte håller detta tyvärr :(

Vi inger respekt för de drabbade i Frankrike denna dag och hedrar detta beting med en fri dag ifrån anfall.
 

DeletedUser

Guest
Ingen stor sak utan mest vi konstaterade detta. Inget respektlöst alls utan jag gav dem rapporten enbart och tyckte det var konstigt då det var på ert intiativ(som var bra gjort) och därför ni kommer få mera kritik ifall ni inte håller detta tyvärr :(

Vi inger respekt för de drabbade i Frankrike denna dag och hedrar detta beting med en fri dag ifrån anfall.

smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser3343

Guest
Då vill jag härmed klargöra att Lost Souls har inte fattat ett generellt beslut kring detta. Ni som vill delta får göra så, likväl som medlemmar i LS. Alla hanterar sina tankar och sorger på sitt sätt.
Personligen finner jag grepolis vara en tillflykt från verkligheten. En ganska skön sådan.

Det kan vara så att ni inte tillsammans har fattat ett beslut kring detta. Detta är mycket möjligt.
Men tänker man efter vad som har hänt så märker man att detta står oss nära. I och med att det inte bara var fransmän som utsattes för detta utan också svenskar så gör detta att vi här i Sverige blir mer involverade.
Men som du säger, alla hanterar det på olika sätt.
Vissa vill säkerligen komma ifrån verkligheten och leka runt i spel. Det förstår jag.
Men andra kanske vill ha en dag ledig och låta allt sjunka in. För när en sådan sak händer så otroligt nära oss som det är så är det lätt att man blir chockad, eller kanske inte? Alla hanterar det olika.
Men ändåså. Man bör inse att vissa kanske vill ha en dag ledig. Och ska man då gå i SL så funkar inte detta då det tar tid.
Därför är detta en jättebra sak.
Oavsett om man är bittra fiender så kan man låta varandra vara en sådan här dag. Det borde väl inte vara svårt förstå egentligen.
Vissa kanske tycker att det rent ut sagt är patetiskt att man har en dag med fred på grund av vad som hänt. Men det är ju upp till var och en hur man tycker.
Men tycker man att det inte var en stor grej så ska man visa medlidande till de som tycker att detta var jobbigt.
Alltså visa respekt.
 

DeletedUser2143

Guest
Jag kan förstå om det är många, som tycker att det som skedde i Paris var fruktansvärt! det tycker jag också själv. Men vi får inte glömma bort att det sker värre saker nästan dagligen i mellanösten och i Nord Afrika! Där dödas det hänsyns löst hela tiden, och unga flickor blir våldtagna av IS och de andra Muslimska fraktionerna. Så vänligen, blanda inte ihop fiktion med verkligheten! Detta är ett spel som inte skall ha något med det verkliga livet att göra, utan ge oss den möjligheten att fly verkligheten och låta oss ge oss hän åt utopiska saker!

Detta har inget med respektlöshet att göra, utan bara sunt förnuft! Vi kan inte låta oss dras med i alla katastrofer som sker runt om i världen, då har vi snart tappat fotfästet och lever i ett misär av eländen!
 

DeletedUser3343

Guest
Någon blev sur..
http://puu.sh/lli8p/70de3574b3.jpg

Och sedan Larsthai. Läste du det jag skrev så säger jag att detta står oss nära. Jag är fullt medveten om alla andra kriser runt om i världen. Men detta hände nära oss... Men du kanske behöver läsglasögon ;) Vad vet jag :p
 

DeletedUser

Guest
Jag kan förstå om det är många, som tycker att det som skedde i Paris var fruktansvärt! det tycker jag också själv. Men vi får inte glömma bort att det sker värre saker nästan dagligen i mellanösten och i Nord Afrika! Där dödas det hänsyns löst hela tiden, och unga flickor blir våldtagna av IS och de andra Muslimska fraktionerna. Så vänligen, blanda inte ihop fiktion med verkligheten! Detta är ett spel som inte skall ha något med det verkliga livet att göra, utan ge oss den möjligheten att fly verkligheten och låta oss ge oss hän åt utopiska saker!

Detta har inget med respektlöshet att göra, utan bara sunt förnuft! Vi kan inte låta oss dras med i alla katastrofer som sker runt om i världen, då har vi snart tappat fotfästet och lever i ett misär av eländen!

Ja du har rätt i sak.

Dock har Invictus meddelat de infört vapenvila idag.

Så att LS anfaller i detta läge är förkastligt i sig.

Då många säkert redan planerat annat då ledningen gått ut med vad som gäller.
 

DeletedUser2143

Guest
Någon blev sur..
http://puu.sh/lli8p/70de3574b3.jpg

Och sedan Larsthai. Läste du det jag skrev så säger jag att detta står oss nära. Jag är fullt medveten om alla andra kriser runt om i världen. Men detta hände nära oss... Men du kanske behöver läsglasögon ;) Vad vet jag :p

Jag förstår precis vad du vill framhäva, men jag säger fortfarande att det sker värre saker dagligen nära oss! och vi kan inte börja engagera oss i allt som sker därute. Om det är nu så att vi vill göra det, så är GP inte det rätta forumet att förmedla sina önskemål om att ha olika fredsdagar för att det sker något hemskt där ute" för det gör det ju dagligen. Sen att säga att det sker nära oss, är att leva i en liten box! vi lever i en global värld, där det tar mindre än ett dygn att komma till andra sidan jorden! så allt idag är nära oss!!!

Så om vi skall ha fredsdagar för att det sker något hemskt därute, så kan vi ju alla gå i SL för lång tid framöver, för det kommer att komma mera hemska saker de närmsta dagarna, för det är en sådan värld vi lever i för tillfället!
 

DeletedUser2143

Guest
Ja du har rätt i sak.

Dock har Invictus meddelat de infört vapenvila idag.

Så att LS anfaller i detta läge är förkastligt i sig.

Då många säkert redan planerat annat då ledningen gått ut med vad som gäller.

Jag respekterar att ni har kommit överens om vapenvila! men det är inget som Inno har påvisat! därför är det ganska grundlöst att gå ut med ett sådant önskemål, även om det är för den goda saken skull! det måste vara väl förankrat för att det skall få det resultat som ni önskar.
 

DeletedUser3343

Guest
Du verkar ju inte förstå det minsta lilla av vad jag menar Larsthai..
smiley_emoticons_irre.gif


Men jag tänker inte sitta här och förklara på ett barnsligt för dig.
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
 
Topp