Tycker du att 2.0 ska komma till de gamla världarna?

Ska 2.0 införas på Alfa-Epsilon


  • Totalt antal röstare
    109
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser4

Guest
Uppdatering.

Kommer ta någon dag till att utföra det som komma skall.

Det kommer information och allt, så oroa er inte. Det är på gång!

Uppdatering.

Behöver några dagar till, har just nu oerhört mycket att göra och ber därför om lite extra tålamod.

Tack på förhand.
 

DeletedUser378

Guest
Jag har sagt det en gång och säger det igen. Gaffel is above the law.

Om du ser till användarngrupperna så är gaffel rankad till gudarna vad ska en simpel moderator som jag göra mot honom?
 

DeletedUser

Guest
Jag har sagt det en gång och säger det igen. Gaffel is above the law.

Om du ser till användarngrupperna så är gaffel rankad till gudarna vad ska en simpel moderator som jag göra mot honom?

Känns orättvist att vissa får dubbel posta :(
 

DeletedUser

Guest
snälla några av er... väx upp o sluta slicka så mkt.

Låt dem sköta sitt jobb utan att nåra s*ungar trackar/skojar.
Det är inte kul
 

DeletedUser

Guest
Om nu Gaffel har så ruskigt mycket att göra så att han inte ens kan sammanställa lite info på typ en vecka borde inte Innogames anställa ytterligare en community manager för att lätta hans börda? Känns rätt ohållbart detta, nu har jag/vi ingen insyn riktigt men det låter ju inte jättekomplicerat att som sagt sammanställa lite info.

Jag undrar hur många som kommer rösta på Innogames i EGA... Här är en röst som dom förlorat iaf pga detta märkliga förhållningssätt.
 

DeletedUser4

Guest
Om nu Gaffel har så ruskigt mycket att göra så att han inte ens kan sammanställa lite info på typ en vecka borde inte Innogames anställa ytterligare en community manager för att lätta hans börda? Känns rätt ohållbart detta, nu har jag/vi ingen insyn riktigt men det låter ju inte jättekomplicerat att som sagt sammanställa lite info.

Jag undrar hur många som kommer rösta på Innogames i EGA... Här är en röst som dom förlorat iaf pga detta märkliga förhållningssätt.

Här hittar du information om det jag gör. (Länk)

Som du ser, är det "lite" mer än bara sammanställa "lite" information om en version.

Det anställs bara en Community Manager per version och vår version är inte direkt stor (inte tillräckligt i alla fall) för att jag ska kunna få en officiell assistent. Pengarna vi får från er spelare går nämligen inte bara till löner... etc.

Ha tålamod, det kommer ska du se. Väldigt, väldigt snart.
 

DeletedUser2076

Guest
Här hittar du information om det jag gör. (Länk)

Som du ser, är det "lite" mer än bara sammanställa "lite" information om en version.

Det anställs bara en Community Manager per version och vår version är inte direkt stor (inte tillräckligt i alla fall) för att jag ska kunna få en officiell assistent. Pengarna vi får från er spelare går nämligen inte bara till löner... etc.

Ha tålamod, det kommer ska du se. Väldigt snart.

En fråga hur mycket tjänar du på att vara Community Manager?
 

DeletedUser4

Guest
Tänkte väl det,kan du försörja dig på den då?

Personlig fråga :eek:

Jag är student och jobbet är ett deltidsjobb. =)

Passar utmärkt för personer som inte har tid på dagarna och arbetstiden är flexibel. Ingen bestämd arbetstid, det ska skötas och rapporter ska skrivas, så det är alltid något på gång. Särskilt när Lothoria tar semester, då blir det himskt för Skåningen.
 

DeletedUser2076

Guest
Personlig fråga :eek:

Jag är student och jobbet är ett deltidsjobb. =)

Passar utmärkt för personer som inte har tid på dagarna och arbetstiden är flexibel. Ingen bestämd arbetstid, det ska skötas och rapporter ska skrivas, så det är alltid något på gång. Särskilt när Lothoria tar semester, då blir det himskt för Skåningen.

Om det här jobbet är ledigt när jag blir äldre så ska jag lätt ta det:)
 

DeletedUser

Guest
Här hittar du information om det jag gör. (Länk)

Som du ser, är det "lite" mer än bara sammanställa "lite" information om en version.

Det anställs bara en Community Manager per version och vår version är inte direkt stor (inte tillräckligt i alla fall) för att jag ska kunna få en officiell assistent. Pengarna vi får från er spelare går nämligen inte bara till löner... etc.

Ha tålamod, det kommer ska du se. Väldigt, väldigt snart.


Ok, tack för "insynen" G, jag både tror och hoppas att du förstår hur det är att sitta på andra änden med noll koll och det skapar ofta frustration. Du får väl delegera lite arbetsuppgifter till oss "vanliga dödliga", vi ställer mer än gärna upp ;)

Väntar spänt på nästa uppdatering av läget från dig.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp