Tycker du att 2.0 ska komma till de gamla världarna?

Ska 2.0 införas på Alfa-Epsilon


  • Totalt antal röstare
    109
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser704

Guest
inför underverken på beta

Underverken måste installeras på BETA snarast möjliga annars kommer mer parten att sluta lira GP bland annat jag eftersom det inte händer nåt.

Snälla ge oss underverken så vi kan få ett nytt kapitel och ett avslut annars finns det ingen ide att fortsätta spela längre.

MVH Spaceball aka Henrik
 

DeletedUser378

Guest
Anledningen till att vi inte kunnat föra in detta redan så tidigt som man önskat är att vi inte fick en sådan majoritets vinst som krävdes av innogames för att direkt införa 2.0 till alla gamla servrar. Här fick vi en knapp vinst för ja sidan när den avgörande omröstningen hölls medans communitys som .dk fick en gigantiskt majoritet i sin omröstning som då ledde till ett direkt införande.

Så anledningen till att det här drar ut på tiden är för att vi inte når upp till de krav som innogames har ställt för att vi ska kunna göra en sådan uppdatering.
 

DeletedUser678

Guest
Anledningen till att vi inte kunnat föra in detta redan så tidigt som man önskat är att vi inte fick en sådan majoritets vinst som krävdes av innogames för att direkt införa 2.0 till alla gamla servrar. Här fick vi en knapp vinst för ja sidan när den avgörande omröstningen hölls medans communitys som .dk fick en gigantiskt majoritet i sin omröstning som då ledde till ett direkt införande.

Så anledningen till att det här drar ut på tiden är för att vi inte når upp till de krav som innogames har ställt för att vi ska kunna göra en sådan uppdatering.

Tackar för denna info! Synd bara att fler svenskar inte vill ha det ;(
 

DeletedUser378

Guest
Försöker se till att hålla folk så pass informerade som jag kan.
Men svårt att hålla sig uppdaterad inom alla ämnen hela tiden.
 

DeletedUser

Guest
Anledningen till att vi inte kunnat föra in detta redan så tidigt som man önskat är att vi inte fick en sådan majoritets vinst som krävdes av innogames för att direkt införa 2.0 till alla gamla servrar. Här fick vi en knapp vinst för ja sidan när den avgörande omröstningen hölls medans communitys som .dk fick en gigantiskt majoritet i sin omröstning som då ledde till ett direkt införande.

Så anledningen till att det här drar ut på tiden är för att vi inte når upp till de krav som innogames har ställt för att vi ska kunna göra en sådan uppdatering.

Ni kan inte banna lite folk som inte vill ha de :) <333?
 

DeletedUser378

Guest
Rädd att det inte riktigt fungerar på det sättet. De får se till att bryta mot reglerna först så ska vi se till att banna av folk. Men fram tills dess har alla samma yttranderätt.
 

DeletedUser

Guest
Rädd att det inte riktigt fungerar på det sättet. De får se till att bryta mot reglerna först så ska vi se till att banna av folk. Men fram tills dess har alla samma yttranderätt.

Jo tyvärr :/.

Ingen som kan komma på ett par över bra argument för att fixa underverken.
 

DeletedUser378

Guest
Vi har försökt få fram både det ena och det andra. Om någon har bra ideer så är jag sannerligen idel öra.
 

DeletedUser704

Guest
en fråga

Jag har en fråga och det är kan man inte skippa 2.0 med allt vad det innebär och bara ge oss underverken? tror många inte gillar upplägget i 2.0 med allt runt omkring och därför är lite negativa. Men skulle man bara kunna införa underverken så hade det varit grymt.

stäng ner GP några dagar och fixa det så kanske det kan gå eller? för underverken måste in för att man ska kunna hålla ångan uppe nu. Många slutar ju redan typ börjar bli rikigt trist om jag ska vara ärlig.

MVH Spaceball
 

DeletedUser378

Guest
Det är ett beslut som vi i teamet på .se inte kan fatta på egen hand. Utan det måstes i sådana fall läggas fall för innogames nere i tyskland och tror det kan bli svårt att övertala dem om en sådan lösning.
 

DeletedUser4

Guest
Jag kommer imorgon att prata med min chef om version 2.0.

I bästa fall, kan vi genomföra en undersökning på alla världar genom ett verktyg som vi har till förfogande.

Jag återkommer med mer information imorgon.
 

DeletedUser962

Guest
Jag kommer imorgon att prata med min chef om version 2.0.

I bästa fall, kan vi genomföra en undersökning på alla världar genom ett verktyg som vi har till förfogande.

Jag återkommer med mer information imorgon.

Vill gärna veta vem din chef är. Skulle gärna vilja ha ett samtal med han/henne.

evilgrin0036.gif
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer imorgon att prata med min chef om version 2.0.

I bästa fall, kan vi genomföra en undersökning på alla världar genom ett verktyg som vi har till förfogande.

Jag återkommer med mer information imorgon.

Bra :). Nu börjar det bli större framsteg :)
 

DeletedUser

Guest
Jag kommer imorgon att prata med min chef om version 2.0.

I bästa fall, kan vi genomföra en undersökning på alla världar genom ett verktyg som vi har till förfogande.

Jag återkommer med mer information imorgon.

Har detta samtal ägt rum än?
 

DeletedUser4

Guest
Uppdatering.

Kommer ta någon dag till att utföra det som komma skall.

Det kommer information och allt, så oroa er inte. Det är på gång!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp