Tycker du att 2.0 ska komma till de gamla världarna?

Ska 2.0 införas på Alfa-Epsilon


  • Totalt antal röstare
    109
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Här kommer då den omtalade omröstningen om huruvida de gamla världarna (1.26 alltså Alfa-Epsilon) ska uppgraderas till 2.0 med alla fördelar och nackdelar detta innebär.

Rösta Ja om ni vill ha 2.0 där och rösta nej om ni inte vill det. Tänk bara på att om ni röstar ja så försvinner chansen för alla att spela på en värld för alltid.

2.0 har alltså ett slut då man kan bygga världsunder som gör att världen tar slut, detta finns inte i 1.26 som är "evighetsvärldar"
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1593

Guest
Jag vill ej ha 2.0 men tror du inte det är bättre att ha en undersökning? :)
 

DeletedUser

Guest
Enda man kan rösta på är JA!

Blir det ett nej så kommer servrarna dö ut helt och endast ett fåtal simcity spelare kommer styra servrarna, då alla riktiga spelare kommer sluta helt eller försöka lyckan på Zeta.
 

DeletedUser1593

Guest
Enda man kan rösta på är JA!

Blir det ett nej så kommer servrarna dö ut helt och endast ett fåtal simcity spelare kommer styra servrarna, då alla riktiga spelare kommer sluta helt eller försöka lyckan på Zeta.

Jag skulle vilja påverka servern och sedan sluta :) Jag skulle inte vilja börja om och veta att det går att man förlorar utan att bli anfallen. Och inte kan påverka om de ligger i ett annat hav....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1115

Guest
Är det meningen att man ska kunna se vilka som har röstat på vad???
 

DeletedUser1115

Guest
Näe men om nån annan inte vill. De flesta röstningar brukar väl vara anonyma:confused:
 

DeletedUser285

Guest
enda man kan rösta på är ja!

Blir det ett nej så kommer servrarna dö ut helt och endast ett fåtal simcity spelare kommer styra servrarna, då alla riktiga spelare kommer sluta helt eller försöka lyckan på zeta.

what zture said!!
 

DeletedUser962

Guest
Idag är det Måndag och ifall jag minns rätt så skulle Info om detta komma ut idag :)?
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är skönt att ha ett mål med det man spelar.
 

DeletedUser

Guest
..

kan någon länka infromationen?




----------------------------------------------------------------------
What is this? :cool:
Haha 0,5 års spelaren snoddas00
 

DeletedUser845

Guest
Hahaha, så det är ändå 5 röster på nej? :)

Undra om de rösterna är från Zeta spelare som vill ha mer spelare på Zeta.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp