Trupper utanför

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Så här en bit in i spelet börjar de egna trupperna vara ivägskickade på olika assistansuppdrag runt om på kartan.

Det är inte alltid som den man assisterat kommer ihåg att skicka hem truppen igen när faran är över, och ibland kan man vilja dra hem hela styrkan eller delar av den själv.
Det här har redan förenklats av möjligheten att ta hem en del av truppen i uppgraderingen som var.

Eftersom jag är lite smått förvirrad och inte har det bästa minnet skulle jag kunna tänka mej ännu en förbättring i det här området.

Nu ser det ut så här när man går in på torget:
Trupper i Rome
*med truppantalet nedanför*

Men jag har väldigt svårt att minnas vilken spelare som har en by kallad Rome...
Där skulle jag vilja se antingen byn i bb-kod, så det går att klicka sej fram till spelaren, eller också även spelarens namn i fet stil så jag åtminstone kan se vem jag har min trupp hos och på så sätt kunna avgöra om truppen ska vara kvar eller inte.
 

DeletedUser

Guest
brabra

Mycket bra förslag.

Omöjligt att ha koll på alla bynamn där ens förstärkningar står.Kontonamn och bynamn hade förenklat det hela.

//Leica
 

DeletedUser

Guest
*Tummen upp*

Då jag är de som skickar ass, och inte behöver ass, så skulle det här vara bra!
Finns andra saker som kanske är viktigare, men det här är också väldigt viktigt så jag ger den 4/5.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp