Trojanska hästen

  • Trådstartare Jacques de Molay
  • Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Såg att vi fått en ny mystiskt figur frågan är bara hur vi ska kunna bygga denna mystiska enhet.

Om man har sitt lager max utbyggt så får man plats med 25500 gods av varje sort.

Men när man kollar vad denna mystiska enhet ska kosta så ser man att den kommer att kosta mer än man kan ha i lagret alltså 25510 av trä.

Så kommer vi att få större lager eller hur ska man bära sig åt för att komma upp i de krav som krävs ????????:confused:
 

DeletedUser

Guest
Såg att vi fått en ny mystiskt figur frågan är bara hur vi ska kunna bygga denna mystiska enhet.

Om man har sitt lager max utbyggt så får man plats med 25500 gods av varje sort.

Men när man kollar vad denna mystiska enhet ska kosta så ser man att den kommer att kosta mer än man kan ha i lagret alltså 25510 av trä.

Så kommer vi att få större lager eller hur ska man bära sig åt för att komma upp i de krav som krävs ????????:confused:

Hemligheten är att starta produktionen exakt samma sekund som dina trupper eller handelsmän kommer hem bärande på trä. Jag har lyckats träna 2st nu.
 

DeletedUser

Guest
Epsilon går det utmärkt på, tror bara det handlar om tajmning så är bara att fortsätta försöka. Tror att inkommande måste vara över 1k trä annars så funkar dte inte för mig heller.
 

DeletedUser

Guest
Epsilon går det utmärkt på, tror bara det handlar om tajmning så är bara att fortsätta försöka. Tror att inkommande måste vara över 1k trä annars så funkar dte inte för mig heller.

Underbart av dig zigvard att du inte ger upp ;)
 

DeletedUser

Guest
April april :p

Tyvärr kostade det lite gods för att få dessa sista 10 trä som krävdes.
För givetvis var man dum som testade förslaget ovan.
 

DeletedUser

Guest
ja det gjorde det :) skönt att någon försökte förlänga skämtet en bit :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp