Tråden är jag vill tanka för mig.

DeletedUser

Guest
detta är tråden där jag stavar alla ord rätt. etta är tråden där jag vill tacka för mig. Jag vill tacka klainq. Jag vil tacka inq, jag vill takca klanen. Jag vill tacka bitz och jg vil tacka the sweidsh empria. Jag vill tacka torsten och the dark blue. Jag vil även tack Daniel och Olog. Tillochmed SVENBERG och NC ska nämnas här.

Det är så många bra spelare som har satt tisn prägel här på iota, som har bidrogagti till att detta är den bästa världen på .se att jag INTE är väridg att ens få vara inloggad. Jag vet att de tbara är 16 dagar kvar! Men ni är fan hjältar.

Jag önskar att jag kuhde skriva ett personligt pm till alla som har gjort iota till den bästa världen, men då had ejag varit tvungen att kopiera topp 200. jag vågar inte skriva några namn, för d hade jag gllömt några namn.

Jag vill tacka era alla, jag älskar er alla. Ni har gjort att jag adlriog haft trkigt när jag har haft det som jobbigtast i livet. Ni har bidragit till at tjag aldriog hhat varit ensam, ni är som mi familj. Om jag hade varit tjej hade jag pussat de flesta av er. Punkt.

Nu lider den här världen mot sitt slut, och jag har svårt för att se att iota slår en knut.

Jag har inte gjort så mycket i den här världen, men jag tackar er innerligt för att ni alla har gjort erat bästa.Jag bero om utsäkt för jaatt jag har f en mass abirmer så jag förstårö och effat sönder men det var för mjin allians skull. Hoppas att ni kan förlåta mig och att min allians har uppskatta mina biremer.

Jag vill tacka er ALLA ör tiden på IORA, finede som vänn. Utan era hade alrig IOTA varit IOTA. TORSTEn, mIDSDAh, LUDE. ni är bäst! Bara i den bästa världar hade jag fått er som FI igen. Daniel olog made och INQ och klanene, bara i debästs avärldar hade ni varit min vänner. Jag tror att ni är ett teckan på att gu finns, för ATT NI FINNS. ni är fan bäst och jag älskar er. TCK SOM BARA DEN.-

Jag kommer antalgignre bli avständ för detata men jag älskar er alla oavsettt var d glömm inte det!!! TCK FÖR ATT NI FIMNNS MIN VÄTS G-VÄNNER!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tack för de fina orden greco och tack till dig själv för tiden här och allt du har gjort =)

Som grecos officiella fylletolk är det min plikt att översätta detta för de som vill läsa men har svårt att förstå på de ställen där det eventuellt fattas lite bokstäver och sånt:
Detta är tråden där jag stavar alla ord rätt. Detta är tråden där jag vill tacka för mig. Jag vill tacka KlanInq. Jag vill tacka Inq, jag vill tacka Klanen. Jag vill tacka Blitz och jag vill tacka The swedish empire. Jag vill tacka torsten och the dark blue. Jag vill även tacka Daniel och Olog. Till och med svendberg och NC ska nämnas här.

Det är så många bra spelare som har satt sin prägel här på Iota, som har bidragit till att detta är den bästa världen på .se, att jag INTE är värdig att ens få vara inloggad. Jag vet att det bara är 18 dagar kvar! Men ni är fan hjältar.

Jag önskar att jag kunde skriva ett personligt pm till alla som har gjort Iota till den bästa världen, men då hade jag varit tvungen att kopiera topp 200. Jag vågar inte skriva några namn, för då hade glömt några namn.

Jag vill tacka er alla, jag älskar er alla. Ni har gjort att jag aldrig haft tråkigt när jag har haft det som jobbigast i liver. Ni har bidragit till att jag aldrig har varit ensam, ni är som min familj. Om jag hade varit tjej hade jag pussat de flesta av er. Punkt.

Nu lider den här världen mot sitt slut, och jag har svårt för att se att Iota slår en knut. [good one greco]

Jag har inte gjort så mycket i den här världen, men jag tackar er innerligt för att ni alla har gjort ert bästa. Jag ber om ursäkt för att jag har en massa biremer, så jag förstört och deffat sönder, men det var för min allians skull. Hoppas att ni kan förlåta mig och att min allians har uppskattat mina biremer.

Jag vill tacka er ALLA för tiden på IOTA, fiende som vän. Utan er hade aldrig IOTA varit IOTA. torsten, middah, ludde, ni är bäst! Bara i den bästa världen hade fått er som FI igen. Daniel, Olog, made och INQ och Klanen, bara i de bästa världar hade ni varit mina vänner. Jag tror att ni är ett tecken på att Gud finns, för ATT NI FINNS. Ni är fan bäst och jag älskar er. TACK SOM BARA DEN.

Jag kommer antagligen bli avstängd för detta men jag älskar er alla oavsett var, glöm inte det!!! TACK FÖR ATT NI FINNS MINA BÄSTA VÄNNER!
 

DeletedUser2522

Guest
Skål.

a449pAQ_460sa.gif
 
Topp